Puky loopfietsje

Eigelijk wil ik voor SL ook een loopfietsje.

Th heeft er 1 maar die is in de laagste stand nog te groot voor haar.

Ze is met bijna 3jr motorisch erg sterk, maar wel klein, krap 92cm!

Nu ben ik aan het neuzen op internet en kwam een kleine puky loopfiets tegen, die vanaf 85cm al te gebruiken is. Dat lijkt me precies de goede maat voor SL!

Zadel en stuur zijn in hoogte verstelbaar, tot hoeveel cm zou je hem ongeveer kunnen gebruiken?

Th gebruikt die van hem nog erg graag (is geen puky).

lars heeft een houten loopfiets vanaf 2 jaar toen was hij iets te groot

nu is hij 4 jaar en staat nu op de hoogste stand en is nog steeds favoriet neemt hem het liefst overal mee naar toe nu word lars te groot hiervoor.

dus als de pucky de goede maat is zou ik zeggen doen

De loopfiets van Th (hij heeft er dus ook 1), is nog te groot voor SL,

ze komt er net met de toppen van haar tenen mee aan de grond en hij staat op de laagste stand… Ze groeit heel traag dus tegen de tijd dat ze er helemaal goed op past zijn we misschien al weer een jaar verder… en dan is ze 4… Dus dat vind ik een beetje jammer (zeker ook omdat ik denk dat ze het fietsen dan snel door heeft)

Nu kan ik er ook 1 lenen van de speel-o-theek, maar als ik naar mijn zoon kijk, die speelt er nu dus nog altijd super blij mee… dan is (2x) 4 weken echt niet genoeg!

Het liefste zou ik ook een houten loopfiets hebben, maar die zijn nog steeds te groot (denk ik).

Annemieke is net zo groot en volgens mij kon zij er net niet op.

Hij staat bij grootjans in assen, kun je misschien een keer proberen.

Voor Annemieke hebben we eentje van first bike gekocht, inclusief verlagingsset. Daar kan ze wel op :thumbup:

Groetjes,

Heleen

@gerenkim wrote:

lars heeft een houten loopfiets vanaf 2 jaar toen was hij iets te groot

nu is hij 4 jaar en staat nu op de hoogste stand en is nog steeds favoriet neemt hem het liefst overal mee naar toe nu word lars te groot hiervoor.

dus als de pucky de goede maat is zou ik zeggen doen

deze hebben wij ook voor mischa, en zelfde verhaal. Met 2 jaar was ie nog net iets te groot, maar met 2,5 sjeeste hij er op weg., helemaal leuk!!

Maar mijn meisje wordt volgende week dus 3 en past nog niet op die loopfietsjes, zijn net allemaal te groot (ze is nu 92cm).

Ga aanstaande week kijken of ik hem vinden kan! :thumbup:

Jullie hebben me wel op een idee gebracht :mrgreen: Lasse heeft er nooit een gehad maar reed er wel veel op bij GO.

Voor nena wellicht een idee voor met kerst -is ze 2,5

he, deze puky kwam ik zojuist ook tegen bij aangeboden… ff zoeken…

Gevonden: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=86884

:-* liefs, Evelien :vlinder:

Voor mijn zoontje van 2,5 jaar ga ik de grootste ervan kopen,deze is veel te klein voor hem,maar wel de leukste vind ik,vind die kleine loopfietsjes zo schattig.

Mika is nu 1m08,5 lang dus met zijn lange benen red hij deze puky fietsje niet meer,zijn benen zijn veelte lang.

Maar wat een leuke fietsjes hebben ze van puky he?

Nou vandaag in de winkel… :shock:

Past ze dus WEL gewoon op de iets grotere variant van puky,

maar ja dat is iets boven mijn budget, dus nog maar even doorsparen :roll: .