Pukkeltjes

Hoi,

Onze kleine meid zit onder de pukkels in haar gezicht. Echt met van die gele kopjes erop.

Nu heb ik op internet wat rond zitten zoeken, maar daar vind ik alleen maar dat het met een dag of 10 weg zou moeten zijn, maar ze is inmiddels al ruim 3 weken.

Ik geef bv.

:-* Gismo

Mijn 1e heeft het ook vrij lang gehad :think:

Oke dus het kan dus wel langer zichtbaar zijn dan 10 dagen.

Ik moet a.s. woensdag naar het cb en dan wil ik ze er ook is naar laten kijken, maar vroeg het mij af of er inderdaad wel meer kindjes zijn die dit langer hebben.

Het ziet er zo naar uit.

Volgens mij in ieder geval tot na de 1e maand. Ze vormden zich ook niet meteen na de geboorte maar een tijdje erna. Het zat voora rond de neus en op het voorhoofd. Is dat bij Lynn ook zo?

Kan even duren voor het wegtrekt, heeft te maken met de hormonen die ze van jou heeft meegekregen. Is niet ernstig hoor :hug:

Oke dus het heeft ook met mijn hormonen te maken.

Lynn heeft het vooral op haar wangetjes en kin.

ik las dat het serieus wel een week of 6 kon duren dusseee

Pieter zat ook vol, heeft ook wel ff geduurd hoor voor het echt weg was

6 weken nou dat is nog te overzien.

Laurens kreeg het ook toen hij een week of 3 was. En idd zo’n 2 maanden later was het weg :thumbup: .

Bij Djenno begonnen de pukkeltjes toen hij zo’n 5 weken oud was. Heeft een paar weken geduurd en toen was alles helemaal weg!

Het heeft inderdaad te maken met de hormonen die uit hun lijfje gaan.

Ben heel blij om te lezen dat het weer weg zal trekken. Het ziet er zo naar uit.

Ja tis een rot gezicht he. Je kan er helaas niks aan doen.

Ja het ziet erg heel vurig uit.

Mijn Sven heeft het ook, ik dacht eerst misschien van de FV maar

mij is vertelt dat het met mijn hormonen te maken heeft die

er bij hem uit moeten o.i.d.

Ja, zijn de hormonen die je beeb tijdens de bevalling/via borstvoeding van jou binnen krijgt. Joas heeft het tot een week of 10 wel gehad, maar niks meer van te zien hoor :).

Nou als ze er inderdaad maar niks aan overhouden dat is het belangrijkste.