Puj-tub

Die tub lijkt me inderdaad niks. Dan zou je beter een grote emmer kopen en je kind daar in doen :slight_smile: Deden wij geregeld met Kaya. We hadden geen Tummytub maar een grote 10-15 liter emmer waar we haar inzetten, tot een jaar ongeveer pastte dat.



En we hebben een opblaasbaar babybadje: . Tenzij je ook echt geen ruimte hebt om het neer te zetten als het is opgeblazen is dat misschien een idee? Hoewel ene uitklapbare dan waarschijnlijk praktischer is, dat gaat sneller dan opblazen/leeg laten lopen.

Opgezet heb ik net ruimte voor een badje, maar zit meer met de opslag…

Donderdag gaan we kijken naar een babykamer, qua maten zou het prima/ruim moeten passen, en dan heb ik misschien een hoekje over om het badje op te slaan…

Je hebt ook commodes waarbij er een uitschuifbaar gedeelte is met een badje. Maar dan zit je nog steeds wel met het badje zelf natuurlijk.



Ik denk dat je ook moet realiseren je dit probleem enkel het eerste half jaar hebt, daarna kun je al snel overschakelen op douchen in de arm of een vouw/opblaasbadje in de doucebak eventueel met een zitje/ring.



Is er niet iemand in de omgeving die badje + standaard heeft, dat je het even kan uitproberen in het begin of je er wel of niet mee uit te voeten gaat kunnen voordat je iets aanschaft.

Wij hadden een gewoon badje, maar Steven vond het vreselijk in het badje te moeten, dus wij hadden een badje en ook de ruimte (we hadden hem aan een haakje in de schuur hangen) maar een kindje dat niet wilde. Ik en mijn man namen hem toen altijd op de arm onder de douche dat vond hij heerlijk (kon hij ook tussendoor wat drinken :inlove: als hij met mama ging)