Puistjes

Jades gezichtje staat sinds gisteren vol van de puistjes. Hoe komt dit??

Is dit door mijn hormonen dat ze binnen krijgt tijdens de bv? Of zou er een andere reden zijn?

Kan heel goed door de hormonen komen. Lucas had dit ook toen ik bv gaf en daarna trok het gewoon weer weg.

Rick had dit ook behoorlijk hoor, is nu al een stuk minder. Komt volgens mij echt door de hormonen die je beeb tijdens de zwangerschap binnenkrijgt en ook van de bv.



Groetjes Renate

Komt idd van de hormonen, en die puistjes trekken vanzelf weg, om vervolgens in de pubertijd weer terug te komen :mrgreen:

ze noemen het ook wel eens babyacne

Thanks, nu maar hopen dat ze wegtrekken tegen zaterdag of ze gaat mooi staan op de foto’s. :roll:

Yep babyacne



Pieter zat ONNNNNNDER joh ! zit hem idd in de hormonen. (sneu gezicht he?)

Jaa idd en als ze zich dan boos maakt, allé ja, huilt, dan word het rood. :roll:

Lucas had dat ook, maar als hij er dire had, dan was het al veel. jade heeft er echt veeeeeeeeeeeeeeeeel :doh:

Dit heeft te maken met de hormonale huishouding van het kindje, wat nog niet helemaal op orde is; het staat helemaal los van bv. Kindjes die kv krijgen, krijgen net zo vaak baby-acne :wink:

Het kan een aantal weken duren voordat het weer wegtrekt.

Ohw :oops: dacht namelijk dat Jade hormoonvrij was al van in me buikie te zitten, maar niet dus. :think: daarmee dat ik dacht dat ze hormoontjes of zo binnenkreeg via de bv. :wink:

Weer wat bijgeleerd. :smiley:

Jenna kreeg KV en heeft het ook heel erg gehad. Rick ook trouwens en duurde echt een poos voor het weer wegtrok…