Puckabag

Hoi,

Wij hebben de puckabag aangeschaft (die slaapzak van puckababy van 7 mnd tot 2,5 jaar) omdat R niet onder haar dekens blijft liggen en het best koud is op haar slaapkamer.

Nu ligt ze in het “herfst” deel. Dus het berenpakje zonder het zomerdeel.

Wat wij erg vreemd vinden is dat er nergens op de plaatjes te zien is dat er touwtjes aan deze slaapzak zitten. (zie foto) Maar ze zitten er wel! Is dat niet gevaarlijk? Als R rechtopgaat zitten en lekker gaat spelen met dat touwtje dan kan ze toch zo dr vingertjes afknellen enzo…of ben ik nou panisch :oops:

Wat vinden jullie?

Het “gekke” is dat als je hem als winter slaapzak gebruikt dat je dan de bondvoering aan de binnenkant draagt dus dan heeft ze geen “last” van de touwtjes…

Groetjes

wij gebruiken de puckababy, en die touwtjes zijn er als het goed is om de slaapzak in te korten.

Als je ze niet gebruikt, dan zal ik ze gewoon afknippen.

Voor R gebruik ik die touwtjes niet maar de slaapzak is erg duur en ik wil deze evt ook nog gebruiken voor de volgende kindjes dus ik ga ze natuurlijk niet afknippen.

wat ik dan zou doen is ze met een paar kleine steekjes vast zetten langs de zijkant, zodat je ze zelf weer makkelijk los kan halen mocht je ze wel nodig hebben. :think: misschien een idee??

groetjes Jiska