Ik gebruik nu een combi-sleeper 0 tot 12 maanden, maar waarschijnlijk zal ze hier niet lang gebruik van maken.
De 1 tot 4 jaar combi-sleeper vind ik meteen dan al zo groot voordat ie echt goed zit is ze wel 2 jaar ofzo.
Nu zag ik de puckaBAG, en ziet er ook heerlijk zacht/makkelijk/warm uit.
Maar is de puckaBAG ook wel warm genoeg zonder dekentje, de combi-sleeper vind ik toch net wat dikker geloof ik :think:
Maar ben eens benieuwd naar jullie ervaringen…
Echt helemaal niemand ?
Nee ik heb de puckababy piep dus geen ervaring met de puckabag sorry.
Zijn er nog steeds geen mensen die ervaring hebben met de Puckabag ?
Er is een website die alle slaapzakken naast elkaar vergelijkt. De site heet ikbenmama met de gebruikelijke dingetjes ervoor en erna. Of heb je daar al gekeken?
@Meggie wrote:
Er is een website die alle slaapzakken naast elkaar vergelijkt. De site heet ikbenmama met de gebruikelijke dingetjes ervoor en erna. Of heb je daar al gekeken?
Ohw wat een leuke site, handig zeg. Dankje :thumbup:
Net de combi-sleeper binnen gekregen 1 tot 4 jaar en mijn meisje gaat hier echt nog niet inpassen ook niet als ik hem korter laat maken door Oma. Naja die bewaren we dan maar tot volgend jaar, en ML gaat zo een Puckabag halen :dance:
Vraag me af hoe ik dat toen met Talysha heb gedaan, die is rond die leeftijd ook in de Combi-sleeper gegaan :think:
Het is ook een slaapzak t/m 4 jaar he
Logisch dat hij nu wat aan de grote kant is…
Maar het mag dus al vanaf 1 jaar
Ja maar Jenna verzuipt er echt in ook al zou ik hem korter laten maken door Oma.
Nou is ze ook echt een kleintje. Maar ze zouden eigenlijk nog een tussenmaat moeten maken, mensen kopen het waarschijnlijk toch wel aangezien ze echt fijn zijn als ze passen :mrgreen:
dan is ze echt klein
Juul past er zo op het oog volgens mij wel in.
ze heeft maat 74/ 80 van kleding
tuurlijk aan de onderkant wat lang, maar ja dat hebben de meeste slaapzakken
Ik stroopte in het begin de mouwen altijd een beetje op en dan ging het wel met de combi-sleeper.
@Riz wrote:
Ik stroopte in het begin de mouwen altijd een beetje op en dan ging het wel met de combi-sleeper.
Dat deed ik eerder ook de mouwen opstropen
Ja dat deed ik ook in het begin bij Talysha. Maar Jenna verzuipt er echt in, hoofdopening is echt veeel te groot :shock:
Naja ze slaapt nu in de puckabag, dat is echt een heerlijk zachte soepele slaapzak. Ben benieuwd of ze nu wel lekker warm blijft. Combi-sleeper had ze niet meer aan alleen vanmiddag even maar de mouwen van de korte versie zijn echt te kort, alleen een dikke winterslaapzak van de prenatal en vanmorgen voelde ze echt koud aan.
Slaapzak werkt GE-WEL-DIG, ben er maar 7 x uit geweest vannacht :shock: :wall:
Volgens mij moet ze een beetje wennen dat ie wat langer is en kan ze niet goed omdraaien ofzo :think:
vanwege de prijs en omdat het een grote is voor zo’n lange periode… heb ik gekozen voor losse winter en zomerslaapzakken.
En was in totaal voor die slaapzakken ook misschien wel rond de prijs van een combisleeper uit, maar dan had ik er wel minimaal 2 per seizoen en kan er dus ook gewassen en gedroogd worden (en kijk je eens ergens anders tegenaan ter afwisseling :lol: ).
En het hoofdgat is idd lastig kleiner te maken.
Slaapzak aantal dagen aan gehad, maar mevrouw kan dus niet draaien met die slaapzak omdat het een erg smalle slaapzak is kan ze haar beentjes dus niet ver genoeg uit elkaar doen om te kunnen draaien. Elke nacht was het raak wel zo’n 4 a 8 x. Vannacht de kleine combi-sleeper aangetrokken en mevrouw kwam geen 1 x. Naja slaapzak gaat dus terug, wel erg jammer want was op zich een fijne zachte en erg mooie slaapzak. Grote combi-sleeper door Oma maar stuk korter laten maken en hoofdgat misschien wat smaller als dat gaat lukken…
Ik heb dat dus met een slaapzak van de hema. 68/80 te klein, de maat die er op volgde aan. Dramanacht. Ook de draai niet kunnen maken. Nu 1 van wibra 90 cm, geen problemen.
Wel jammer hè!