Ik gebruik nu een combi-sleeper 0 tot 12 maanden, maar waarschijnlijk zal ze hier niet lang gebruik van maken.
De 1 tot 4 jaar combi-sleeper vind ik meteen dan al zo groot voordat ie echt goed zit is ze wel 2 jaar ofzo.
Nu zag ik de puckaBAG, en ziet er ook heerlijk zacht/makkelijk/warm uit.
Maar is de puckaBAG ook wel warm genoeg zonder dekentje, de combi-sleeper vind ik toch net wat dikker geloof ik :think:
Maar ben eens benieuwd naar jullie ervaringen…
Echt helemaal niemand ?
Nee ik heb de puckababy piep dus geen ervaring met de puckabag sorry.
Zijn er nog steeds geen mensen die ervaring hebben met de Puckabag ?
Er is een website die alle slaapzakken naast elkaar vergelijkt. De site heet ikbenmama met de gebruikelijke dingetjes ervoor en erna. Of heb je daar al gekeken?
@Meggie wrote:
Er is een website die alle slaapzakken naast elkaar vergelijkt. De site heet ikbenmama met de gebruikelijke dingetjes ervoor en erna. Of heb je daar al gekeken?
Ohw wat een leuke site, handig zeg. Dankje :thumbup:
Net de combi-sleeper binnen gekregen 1 tot 4 jaar en mijn meisje gaat hier echt nog niet inpassen ook niet als ik hem korter laat maken door Oma. Naja die bewaren we dan maar tot volgend jaar, en ML gaat zo een Puckabag halen :dance:
Vraag me af hoe ik dat toen met Talysha heb gedaan, die is rond die leeftijd ook in de Combi-sleeper gegaan :think:
Het is ook een slaapzak t/m 4 jaar he
Logisch dat hij nu wat aan de grote kant is…
Maar het mag dus al vanaf 1 jaar
Ja maar Jenna verzuipt er echt in ook al zou ik hem korter laten maken door Oma.
Nou is ze ook echt een kleintje. Maar ze zouden eigenlijk nog een tussenmaat moeten maken, mensen kopen het waarschijnlijk toch wel aangezien ze echt fijn zijn als ze passen :mrgreen:
dan is ze echt klein
Juul past er zo op het oog volgens mij wel in.
ze heeft maat 74/ 80 van kleding
tuurlijk aan de onderkant wat lang, maar ja dat hebben de meeste slaapzakken