Pubertje?!

Ha meiden,

Sinds kort kan ik mij ook bij dit topic voegen :wink:

En direct een vraagje:

SInds een weekje mag ik niks meer van Joost!

Voorheen maakten we samen lol, gingen we gek dansen of zong ik mee met de radio. Gingen we uitbundig naar de teletubbies zwaaien :lol:

Maar nu:

“Mama niette danse”

“Mama niette singe”

“Mama niette swaaie”

Echt ongezellig hoor! Het lijkt al wel een pubertje :mrgreen:

Herkennen jullie dit?

ja :mrgreen:

en dat blijft voorlopig zo

met tussenpozes

leuk he…? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

joh, die van jou zegt het nog gewoon.

Hier is het "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheee, mama MAG NIET zingen!!! :naughty:

of whatever ik doe wat meneer niet wil.

Ik zeg dan "dat maakt mama zelf uit, mama wil wel zingen, dan is het die armpjes naast zijn lijfje, alle kracht op de longen en “Neehheeee!!! hou op, mag niet!!!”

Meestal eindigt zo een sessie op de gang want meneer gaat er rustig bij stampvoeten en ik weiger om me aan te passen aan meneer.

Heel gezellig idd :liar:

Hier gaat het precies zoals bij Cell :mrgreen: En ik geef idd ook niet toe… Dus euh jah, precies zoals bij Cell dus :mrgreen:

NEE, mam dat MAG niet. Voluit stampvoetend. Helaas voor haar is zij niet de baas hier in huis.

@Cell wrote:

joh, die van jou zegt het nog gewoon.

Hier is het "Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheee, mama MAG NIET zingen!!! :naughty:

of whatever ik doe wat meneer niet wil.

Ik zeg dan "dat maakt mama zelf uit, mama wil wel zingen, dan is het die armpjes naast zijn lijfje, alle kracht op de longen en “Neehheeee!!! hou op, mag niet!!!”

Meestal eindigt zo een sessie op de gang want meneer gaat er rustig bij stampvoeten en ik weiger om me aan te passen aan meneer.

Heel gezellig idd :liar:

heeeel herkenbaar!!

Tjonge, ik dacht dat alleen die van mij dat deed, haha.

Ik mag ook nooit zingen (is het zo erg dan :wink: ), en hij wordt echt vreselijk boos als ik het wel doe.

Jammer dan…voor hem :mrgreen: .

Zo mag ik van Yara niet meer meezingen in de auto als er een leuke kindercd op staat :lol: :lol: :lol:

:?

Nou! Lekker is dat zeg!

Jammer hoor, ik vond het altijd zo gezellig om gek met hem te doen…

Ik ben er nog helemaal niet aan toe dat hij zo bijdehand wordt en zich schaamt voor zijn moeder :eh:

:mrgreen:

Niettt doennn…hoor ik geregeld als ik een liedje wil zingen. En daar kan kan ze fel bij kijken joh :shock:

hier helaas ook heel herkenbaar :roll:

Zal ik jullie opvrolijken en vertellen dat

dit nog minimaal 5 jaar zo door gaat :angel: :mrgreen:

ja echt… jippie :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: