psychologische voorbereiding

wij krijgen vanmiddag visite :smiley:

de kids zijn zich psychologisch aan het voorbereiden…

emma heeft me al gewaarschuwd dat ze niet leuk gaat spelen met thiemen want die plaagt haar altijd alleen maar… en willemijn is druk bezig stommerd te zeggen… ik zeg dat vind ik niet leuk, zegt ze: is ook niet tegen jou… ik oefen vast voor straks met ruben…

whaaaaaaaaaaaaahahhahaha

lekkere kids heb jij zeg hahahha

oooooooooooo o jeetje, dat wordt nog wat!!



Tiemen piepte vanochtend ook al “ik wil niet spelen met Emma, Emma doet altijd stom tegen mij”

Wat gebeurt daar allemaal op de bso :doh:



hahaha maar volgens mij spelen ze vanmiddag de wereld uit hoor :smiley:

je weet toch; meisjes plagen kusjes vragen



zijn ze vast stiekum flieft op elkaar hihi

ja mam jij kan je niet voorstellen hoe gemeen thiemen kan zijn… maar ik weet dat wel hoor…

quote Tiemen “als ik maar geen lippenstift op hoef…” :smiley:

die ligt op de kast mag ze voorlopig niet mee spelen… wegens misbruik…

nu ben ik toch wel erg benieuwd naar de afloop hahahah

nou het ging heeel goed… Emma en Thiemen hebben de hele middag gevist en kwamen vol trots een dode vis laten zien die ze opgevist hadden :roll:

ruben en willemijn hebben zich ook prima vermaakt en willemijn was in tranen toen hij weg ging… ze wilde mee…



met meisjes kon je toch wel leuk spelen en thiemen was toch niet gemeen maar wel erg grappig…



het was gezellig vond ik…de sherry fles hebben we dichtgelaten :smiley:

gelukkig maar



hihi

hahaha ja was best gezellig!!



Tiemen (zonder h trouwens Judith :evil: ) vertelde vol trots aan Jouke dat hij een DOOIE vis had gevangen en heeft durfen aaaaaaaaaanraken :shock: In geuren en kleuren tijdens het eten… yuk…



En of hij in het vervolg ook in Tinga vissen mocht vangen… DACHUTNIET!! (veel te ver van huis af :smiley: )

Haha, je dacht er het ergste van, maar het is helemaal goed gegaan.

Was dit jullie eerste ontmoeting?

Nee hoor, we kennen elkaar van school en van het kdv/bso :smiley:



Via tip Judith kwam ik hier verzeild

Toevallig dat jullie kinderen van dezelfde leeftijd hebben! Leuk hoor.

nou ja zo toevallig is het niet want we kennen elkaar oa van school en kdv waar onze kids op zitten hahaa…

en Emma en Tiemen die een blauwe maandag samen in de klas hebben gezeten en de toekomstige klasgenootjes Willemijn en RUben :smiley: