Proxeed

Hoi,

Proxeed is een middel wat de zaadproductie zou verbeteren.

Is best duur en voordat ik daar weer een kapitaal aan uit geef, wil ik graag weten:

Wie kent het?
    Wie heeft er ervaringen mee?
    Helpt het echt?

Liefs,
Noortje

Persoonlijk vind ik het geldklopperij, omdat nooit bewezen is dat die middelen helpen. Wat wel goed voor de zaadkwaliteit zou kunnen zijn, is als man ook foliumzuur nemen, extra vitamine c en zinktabletten. Deze kun je gewoon bij de drogist kopen en dat is goedkoper dan bovenstaande middelen. Maar aan de andere kant: als het genetisch bepaald is dat je hubbie een slechtere zaadkwaliteit heeft, of door medische oorzaken, dan hebben die middelen ook geen nut. Niet roken en geen alcohol drinken en niet te strak ondergoed dragen als man heeft veel meer effect!

Groetjes,

Jippie

Mijn hubbie gebruikt sinds een aantal maanden proxeed. Ik moet zeggen dat ik het ook wel erg duur vond en er weinig vertrouwen in had.

Tot nu de laatste twee IUI pogingen de kwaliteit van het zaadstaal spectaculair was verbeterd ! Of dat door het innemen van Proxeed is? Ik weet het niet, maar zolang de resultaten verbeteren, blijft hubbie trouw gebruiken :mrgreen:

Ik moet er wel bij zeggen dat, zoals Jippie schreef, hubbie ook het roken wat afgebouwd heeft en 's nachts zonder boxershort slaapt ( :inlove: )

Dus dat kan natuurlijk ook wel helpen