Provera

Roosje hoe was het???

het was goed! alleen met mij nu niet mijn oma is vanmiddag overleden daar ben ik heen geweest vanmiddag jeetje toch wel ff schrikken hoor

pfff ziekenhuis in en uit…

maar goed je doet het ergens voor!

ik dacht dat het bij mij snel zou lukken met provera en clomid maar niks is er van waar. Provera werkt wel en ik word dus ongesteld maar me lichaam reageerd helemaal niet op clomid is zit nu op de 3 per dag.



Heeft iemand advies voor mij wat ik wel kan/moet doen zodat alles weer een beetje gaat werken??

janine ik heb nu 8x clomid gehad 150 mg hoogste dosering tot nu toe geen resultaat ik vraag er elke keer weer naar of de artsen het wel positief in zien maar met clomid zijn er ook heel veel goede resultaten ik ben 1x zwanger geweest maar is een vervroegde miskraam geworden :cry: heel veel vrouwen hebben dit maar weten het niet ik wist het doordat ik een bloedtest had en ze het aan me bloedwaarden konden zien

heb je ook veel last van de bijwerkingen van de clomid?

:hug:

Janine Je kunt er zelf helemaal niks aan doen om te zorgen dat Clomid wel of niet aanslaat. Het ene lichaam reageert er wel goed op en het andere niet. Ik reageerde per cyclus wisselend en uiteindelijk ben ik er resistent voor geworden. Ik ben toen overgegaan op hormooninjecties (Menopur) en dit werkte perfect. Alleen is dit weer intensiever en duurder, dus daar begin je pas mee als Clomid niet aanslaat. Anders eens met je gyn overleggen?



Pinkie & Roosje Hoe gaat het nu met jullie?



Groetjes,

Jippie

jippie: met mij gaat het wel heb morgen weer een fm wel weer spannend inmiddels heb ik kuur 8 van de clomid gehad! hoop zo de laatste keer want het nekt me wel hoor ben doodmoe en heb zoveel last van de bijwerkingen :cry:

Hee Roosje,



Succes met je fm morgen! Ik hoop dat het deze keer goed aanslaat en met een nog mooier eindresultaat! :thumbup:

Hi hi,



Roosje, (nog) gecondoleerd met het verlies van je oma :cry: Heb je goed nieuws van de fm?? Vragen jullie trouwens ook altijd een afdrukje van je ei??



Het gaat wel goed nu, volgens mij zit ik weer in het tweede deel van de cyclus maar ik heb de eisprong niet echt gevoeld of gemerkt. Ik merk dat in het tweede gedeelte zit omdat ik last heb van de ontlasting :x en mijn temp is hoog.



We hebben met de gyn afgesproken dat we het nog een haf jaar (tot december) geven om spontaan zwanger te worden. Als ik in december nog niet zwanger ben dan begin ik met clomid en IUI. Maar goed zo ver is het nog niet. We doen erg ons best om het niet zo ver te laten komen :smiley:



Janine, helaas geen tips voor je! Sterkte en succes.



Jippie, hoest met jou??

jippie:dank je wel :lol: moet er 10 uur zijn ben best wel nerveus maar ik kom vandaag later terug en zal dan vertellen hoe het is gegaan gaat alles goed met je dochter?



pinkie: dank je wel me oma ze was een goed mens, ik heb 2 x een afdruk mee gekregen van de fm vraag er nooit naar jij wel?

oke tot december wel spannend he hopelijk komt het niet zover ik zit me nu al druk te maken over ivf want dat is de stap hierna en ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben :frowning:



kom later weer terug dames! fijne dag vandaag

de fm was goed :inlove: we mogen weer aan het klussen

ik had dit maal 2 goede eicellen en het slijmvlies zag er goed uit

ik heb wel aangegeven dat ik er wat moedeloos van word en dat begreep ze volkomen ik heb 2 september nu een afspraak een gesprek met een arts over de stappen die hierna komen

insemenatie zijn we dan aan toe wel spannend hoor want we gaan steeds een stap verder het is alleen nog de vraag of ik die medicijnen wel vergoed krijg want die zijn erg duur maar hopelijk is het niet nodig en raak ik deze maand zwanger :dance: :thumbup: jullie voor me??

Hallo meiden,



Roosje, pinkie allemaal ik duim voor jullie!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Weten jullie nog na hoeveel dagen na de provera jullie ongi werden??

Voor mij nl heel belangrijk om te weten! Ik ben maandag begonnen en moet dus 10 dagen slikken. Ik mag evt bij 7 dagen ook stoppen. Dat heb ik gevraagd omdat ik volgende week vrijdag ga trouwen en ik bang ben dat ik dan precies op die dag ongi zou worden…

Wat een gedoe. Ik kan amper zitten met die trouwjurk moet je nagaan maandverbanden verwisselen!!!



Liefs

Hallo dames,



Ik ben Nicole, 25 jaar, moeder van 2 kindjes, Bryan van 7 en Jaimee van bijna 3. Ik ben getrouwd en wij zijn nu bezig om zwanger te worden van nummer 3.



Daardat mijn menstruatie heeeeeeeeeeel onregelmatig is, heb ik Provera voorgeschreven gekregen. Ik ben nu bijna een week klaar met de eerste dosis, maar nog steeds niet ongi. Nu moet ik dinsdag een zw.test doen en mocht die negetief zijn, moet ik beginnen met de 2e dosis.

Ik heb ook Clomid erbij gekregen, maar daar kan ik pas mee starten als ik ongi ben. Maar ik hoop natuurlijk dat mn test dinsdag Pos. is.



Succes en sterkte allemaal.

Liefs Nicole