Prostop lasertherapie

Ik wil al zolang graag stoppen met roken, maar kan het niet volhouden.



Vandaag kreeg ik een folder door de deur over stoppen met behulp van laserteherapie…

Heeft hier iemand ervaring mee?

Ik zit daar ook aan te denken!!!



Hier op het werk 5 collega’s op die manier gestopt… 2 roken nog steeds niet, 3 weer wel…



Laat me ff weten wat je doet!!!



:-*

Ik heb een lasertherapie gedaan,en ben er 3 jaar afgeweest :thumbup: .door omstandigheden ben ik na 3 jaar weer begonnen,maar doe nu een poging om te stoppen

Op internet kom je verschillende meningen tegen.

Het kost zo rond de 150euro…Dus moet minimaal 1maand werken en dan heb ik het er al uit.



Bren ik laat je weten als ik het ga doen.



Martha en het koste je geen moeite??? Je was er gewoon vanaf?

Ik heb me 6 jaar geleden laten laseren voor het roken en tot de dag van vandaag totaal GEEN enekele behoefte aan een sigaret meer gehad. Ik was er erg sceptisch over en had voor dat we naar binnen gingen nog gauw even 2 sigaretten gerookt en ik had zoiets als ik het een maand vol hou dan heb ik het er al weer uit. Maar na de behandeling had ik geen behoefte aan een sigaret meer ondanks dat ik 25-30 sigaretten per dag rookte.



Een jaar later heeft mijn man zich laten laseren en rookt ook nog steeds niet.



Informeer even bij je zorgverzekering want een aantal vergoed de laser therapie tegenwoordig.



SUCCES !!

Een vriend van ons heeft dit ook gedaan, samen met zijn moeder.

Dat is nu bijna vier jaar geleden, en ze hebben nadien nooit meer gerookt.

nu ik al die positieve reactie’s lees, is het toch zeker de moeiete waard om mij er veder in te verdiepen…Bedankt meiden!

Ik ben ook sceptisch…Zat net de site te lezen namelijk en daar stond wel in dat je zelf ook nog heel wat doen.



Niet dat ik denk dat het zomaar in eens pats klaar is. Maar het belangrijkste moet jezelf doen en dat is niet naar een sigaret grijpen als je dat normaal wel zou doen.



Ik denk dan, “tja, maar dat is toch het hele eiereneten???”



Als ik dat namelijk zou kunnen zou ik dat laseren toch niet nodig hebben…



Dus ik zou graag willen weten WAT ze laseren en hoezo je dan geen behoefte meer aan een sigaret zou hebben???

Ik zal ze van de week eens bellen en die vragen stellen Marlous.

Daar ben ik nalemijk ook benieuwd naar…



Ik wil zelf er heel graag vanaf komen. Alleen weet ik hoe moeilijk het is.

Hoop dat het gewoon een beetje mee helpt, net dan ene stukje extra.



Ook staat in de folder, dat de garantie 6maanden is…Je kan gratis nabehandeling krijgen.

Nou, zou jij mij willen pb-en als je het weet…Ben erg benieuwd…



Thanks…

Zal je een pb geven. Alleen ik ga na mijn vankantie er mee aan de gang. Word augustus. Ik zat ook te denken, als sommige zorgeverzekeraars het vergoeden, dan kan het toch niet helemaal vekeerd zijn?



En Marlous, waarom wil jij het zo graag weten? Rook jij of je partner?

Ik heb het een klein jaar geleden laten doen. Over 2 weken ben ik een jaar gestopt met roken dmv het laseren :mrgreen:



Ook in ging er heen met een instelling van: we zien wel. Mensen kinderen wat was die vent een l*l! Zo hard vertelde hij wat roken met je deed. Ik wist het wel maar hoe hij het vertelde kwam dubbel zo hard aan. Ik geloof wel dat dit ermee te maken heeft gehad maar na het laseren had ik ook gewoon niet meer de behoefte aan een peuk. In de loop van het jaar kwam er soms wel even de behoefte maar dit was echt easy te onderdrukken. Eigenlijk waren het maar een paar seconde dat ik eraan dacht. Bij mij zijn mn oren en bepaald epunten tussen mn ogengelaserd. Dezelfde die ze volgens heb bij accupuntuur gebruiken…

ik heb helaas absoluut geen goede ervaringen hiermee…



Wat een sof zeg dat laseren! Ondanks motivatie en doorzettingsvermogen wat ik écht wel had… Ik dacht ook van, nou ik moet het zelf doen maar dit kan me misschien door de rotste momenten heen helpen.



De laser meneer kondigde aan dat ik na de behandeling écht geen trek meer zou hebben in een sigaret. Nou… helaas… maar ik heb nog nooit zo’n zin gehad in een sigaret als na die behandeling!



Ik wil zeker niet zeggen dat het niet werkt anders zou het inderdaad niet door zoveel zorgverzekeraars vergoed worden maar mijn ervaring is dus heel negatief!



Overigens ben ik twee maanden later wel gestopt vanwege een positieve zwangerschapstest. Kost ook veel tijd en moeite maar dat schijnt toch mijn beste therapie te zijn. Nu hopen dat ik het deze keer wel volhoud na de bevalling…



Succes!

gr

muts

Ik heb het ook gedaan!!! En ook ik ben positief!!! Ik vind zelf dat je er niet veel aan hoeft te doen hoor!



Ik heb het nu 4,5 jaar geleden gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog wel eens een peukie rook en dan vind ik het ook heerlijk, maar daar blijft het dan ook wel bij!! Ik denk dat ik 1 keer in de maand/2 maanden eens rook, met een rokende vriendin en daarna is het weer klaar!!



Na de laserbehandeling heb ik zeker 2 jaar niet gerookt en dat ging zonder moeite!!!

Ik heb trouwens wel begrepen dat er meerdere manieren zijn. Ik sprak iemand die had ook een laserbehandeling gedaan, zonder resultaat. Toen ik hem vroeg waar hij het gedaan had en wat er gedaan is werd het voor mij duidelijk!!



Ik ben zeker een uur lang gelaserd, op heel erg veel plaatsen over mijn hele lichaam en die kerel stond na 15 minuten alweer buiten en is maar op 3 punten gelaserd. Dus laat je goed informeren!!!

Ik heb het gedaan bij weeweewee punt laserpraktijk nederland punt enel en dan aan elkaar, jullie begrijpen vast wat ik bedoel!!



Als het verwijderd wordt en je wilt het weten, stuur dan een pb!!

Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met roken. Rookte een pakje per dag. Heb de eerste week nicotinepleisters gebruikt en na een week ging het al zonder. Mijn gevoel zegt dat het stoppen alleen lukt als je er zelf voor 100% achter staat. De gewoonte blijf je toch wel missen.



Ik heb na het stoppen nog eens een sigaret geprobeerd, maar de smaak was zo vies dat ik zeker weet dat ik er vanaf ben. Maar als ik een sigaret ruik of ik verveel me, dan mis ik de gewoonte wel. Denk dat je dat toch wel blijft houden.





Truus80

Joepie…Ik ga er eens een kijkje nemen. :thumbup:

kan iemand me uitleggen wat dit nu precies inhoud? want ook ik ben zeeeer geintereseert hierin…

Nou, ik zal het proberen uit te leggen!



Lasertherapie is een vernieuwde vorm van acupunctuur. Alleen ipv dat ze naaldjes in je prikken, krijg je op die plek een laserstraaltje. Dit gebeurd dmv een soort dikke pen die ze op je huid zetten, waaruit deze laserstraal komt.



Hiermee kunnen ze dingen stimuleren, of juist het tegenovergestelde. Bij mij hebben ze echt heel erg veel punten gedaan. Op mijn hoofd, in mijn gezicht, mijn oren, bij mijn luchtwegen en longen, op mijn armen en handen, mijn benen en zelfs mijn voeten.



Ze stimuleren je motivatie en doorzettingsvermogen, ze stimuleren je luchtwegen en ook je spijsvertering. Ze zorgen ervoor dat je niet meer trek krijgt, omdat je stopt met roken. Ze nemen je nicotine behoefte weg en allemaal dat soort dingen.



Maar neem eens een kijkje op die site die ik noemde, volgens mij staat daar alles wel uit gelegd!!