De titel zegt het al…
Ik heb zojuist geprobeerd Nero 10 down te loaden via een site. Dit betreft een trial. Nu is er geloof ik iets niet helemaal goed gegaan, er staat een bestand genaamd: Nero-10.0.13100_trial.exe op mijn bureaublad met niets erin (0 bytes) wat ik met geen mogelijkheid kan verwijderen. Gewoon rechtermuisknop, verwijderen lukt niet (krijg de melding dat het programma al in gebruik is en ik het eerst moet sluiten, het is echter helemaal niet in gebruik en ook na het opnieuw opstarten van de PC geeft hij deze melding nog), naam wijzigen lukt niet, hij staat niet bij Program Files of bij Programma’s en onderdelen (via configuratiescherm) dus dat gaat ook niet. Het bestand proberen uit te pakken om het daarna te verwijderen lukt ook niet omdat het een bestand is met 0 bytes en het dus niet uit te pakken vált. Het bestand selecteren en vervolgens alt f4 lukt ook niet… Bij CTRL ALT DEL-Taakbeheer staat niets en ook slepen/koperen naar Prullenbak werkt niet… Het is ook geen virus want gescand met Norton.
Wie o wie kan me helpen ? :shifty:
Heb je al gekeken in je taakbeheer of er iets staat?
Als je op deze site
http://www.filehippo.com/download_unlocker/
even naast de groene knop bij download latest version klikt dan kun je daarna met je rechtermuisknop de optie unlock of unlocker kiezen en dan kan je het verwijderen, verplaatsen of hernoemen)evt na een herstart, geeft hij zelf aan!