professioneel gastouderbureau amersfoort en omgeving

Wij zijn op zoek naar een gastouderbureau waarbij de gastouders gescreend zijn. Weet iemand misschien een goede in de omgeving van amersfoort/leusden?



Alvast bedankt !

alle GOB controleren hun gastouders of ze geschikt zijn,maar zult als ouders ook erg allert moeten zijn.Ga op je gevoel af dat zegt meestal genoeg en vraag gesprek bij gastouder als er gastkindjes bij zijn.dan zie je gelijk hoe dit op gastouder reageren.

maar ik dwaal af gewoon via google gastouderbureau zoeken in de buurt,alle gastouderbureau’s zijn verplicht vog (bewijs goed gedrag)verklaring van hun gastouders te hebben kunt daar naar vragen.

succes met zoeken ben zelf gastouder bij landelijk bureau (mr nosey)

Bedankt voor je antwoord! Wij gaan er mee verder :thumbup:

Ik kan je niet helpen aan een goed in de buurt van amersfoort maar mijn ervaring is dat grote gastouder buro’s graag geld willen binnen halen en niet echt letten op de bv veiligheid.



Wij zijn daarom bij een wat kleiner gastouderburo die het heel belangrijk vind dat de kinderen veiligheid en geborgenheid krijgen. Ook bij ons een verklaring goed gedrag.

En idd volg je gevoel!!

Ons zoontje gaat nu een maand naar een GO ipv het KDV en het bevalt ons super :thumbup:





Succes

Ik ben zelf gastouder via het GOB Zammies in Amersfoort. Ik ben dan ook gescreend. Mail mij anders even, dan geef ik je het telefoonnummer van Zammies.



Groetjes