Lynn slaapt van 23.00 -8.00 soms langer als het aan haar zelf ligt. Heerlijk zou je zeggen Maar dat komt niet ten goede van mijn melk productie
Als ik haar 's middags en 's avons om de 2 uur aanleg wordt dan mijn productie weer wat hoger?
volgens mij wel, maar weet het niet zeker
Als je vaker aanlegt zalhet de productie verhogen ja. Maar als zij zo tevreden is dat ze doorslaapt waarom zou je het dan doen?
Ze krijgt toch genoeg zeg maar?
vraag = aanbod.
Dus idd… vaker aanleggen zal als het goed is een hogere produktie opleveren.
Maar heerlijk wat een nachten! (ben achteraf en op voorhand al lichtelijk jaloers :oops: )
De reden is dat ik wat wil verhogen is dat als ik de andere borst kolf ik er maar net 150 cc uit krijg terwijl dat eerder ruim 200 cc was.
Ja het is nu heerlijk de lange nachten maar ik weet natuurlijk niet of het altijd zo blijft :mrgreen:
karin ik zou dr niet vaker aanleggen en 150 cc is nog veel hoor
maar ik kolf dus snachts omdat mijn boobs het niet redden
en daardoor verhoog je dus ook dus je kan ook een x kolfen als je snachts
wakker wordt?
En om de 2 uur is erg veel hoor is maar waar je zin in hebt
Ik ga haar maar idd om de 2 uur aanleggen en misschien tot 1x wakker maken 's nachts.
Of ik kan ik gewoon niet meer kolfen, mijn borst zit nog harstikke vol maar krijg er niks meer uit.
Ik heb een medela pump in style met harde borstschelpen misschien die vervangen voor zachte
@Karin1981 wrote:
Ik ga haar maar idd om de 2 uur aanleggen en misschien tot 1x wakker maken 's nachts.
Of ik kan ik gewoon niet meer kolfen, mijn borst zit nog harstikke vol maar krijg er niks meer uit.
Ik heb een medela pump in style met harde borstschelpen misschien die vervangen voor zachte
die dagen heb ik ook dan kolf ik en komt er niks meer uit en me boob is nog steeds groot