Productie loopt heel snel terug..

Terwijl ik eerst met volle borsten rond liep, lijkt het nu niet meer dan thee zakjes.

's ochtend krijgt Luna een fles, omdat ik dan het makkelijkst kolf. (ook ik moet weer gaan werken binnenkort), maar dat is ineens van 150/200 naar 100 of minder gekelderd :cry: :shock:

Iemand tips?



Het is sinds mijn BO, en daarna AB…

ik was laatst nog benieuwd hoe het met je bv ging sinds de wat moeizame start. maar je bent nog aan het voeden dus :thumbup:



dat je borsten niet meer zo vol aanvoelen, schijnt heel normaal te zijn, het is nu allemaal veel meer op elkaar afgestemd. (ik heb het zelf ook, en ik lieg als ik ook hier niet af en toe onzeker werd van die minder duidelijk gevulde borsten)



Maar een bo en ab zijn sowieso ook wel goede redenen voor een dip he, dus kan me voorstellen dat het wel echt terug aan het lopen is. Ik zou zeggen: weer extra veel aanleggen, misschien wat meer kolven. Ben je van plan volledig bv te blijven geven als je gaat werken?

Max slaapt al een tijdje heel goed snachts, laatste voeding rond half 8/8 uur en dan smorgens om 7 uur half 8 weer :wink:

ik had steeds hele volle borsten dan als ik wakker werd maar nu hangen ze ook wat slapper in de ochtend.

Maar hij haalt er nog genoeg uit, en drinkt de eerste borst in 10 min leeg en dan vaak de 2de na 5 min al genoeg.



Misschien heb je wat mindere kolf dagen ?? of komt je menstruatie er aan?

maar het zou ook heel goed kunnen liggen door de AB kuur

Fiep ik leg haar aan, maar ze weigert vaak mijn borst, dit doet ze sinds de AB, daar kreeg ze zoveel pijn van. :cry:

Ik ben van plan volledig BV te blijven geven als ik werk, dit is combineerbaar, werk 20 uur p/w .

Ik kolfde dus als zij echt pertinent weigerde, en dan heb ik het niet over 2 min proberen, maar echt ruim een uur. En op een niet dwingende manier uiteraard.



Maar nu is het dusdanig gekelderd, 's ochtends 100cc, maar nu de hele dag al 30 cc… 40… :cry: Ik ben vanmorgen begonnen met kolven elke 3 uur, tussentijds aanleggen 13.00 uur kolven, 13.45 uur Luna aanleggen zodat ze echt leeg zijn. 16.00 uur kolven. (zoiets dus).



Ik blijf stug door kolven, gelukkig heb ik nog wel BV in de vriezer en koelkast staan… maar ik vind dit echt onwijs klote… Ze krijgt dus nog wel BV. Maar niet zoals ik het wil.



Ik zei tegen Roy, als ik maar 30cc per keer kolf, en zo weinig blijf kolven, ga ik stug door, ook al is mijn voorraadje leeg. En moet ik over op KV, krijgt ze toch elke fles 30cc…

Maar… dat wil ik dus niet, ik wil volledig geven het ging zo goed.



Luna Fay kan mijn borsten heel goed leeg drinken, ook al heb ik niet gekolfd, maar sinds de AB … wil ze niet. Ik snap het echt niet.



MM. Ik neem aan dat ik nog niet ongesteld word… (heb er geen symtomen van zoals ik normaal wel heb) Mindere dag, dit is helaas al 2 dagen… ik weet het niet meer…



balen zeg! ik had met mijn menstruatie wel dat het wat minder werd.



Misschien dat je melk een iets andere smaak heeft? of drinkt ze uit de fles wel ?(BV)

@MegaMindy wrote:

balen zeg! ik had met mijn menstruatie wel dat het wat minder werd.



Misschien dat je melk een iets andere smaak heeft? of drinkt ze uit de fles wel ?(BV)


Uit de fles wel ja. Maar dat is andere melk.

Je zou de bv thee van weleda nog kunnen proberen.



(En de productie gaat echt achteruit van stress, elke keer als ik me druk maakte over een productie dip, dipte ik nog meer. Vertrouw op je lijf en als je nog een leuk voorraadje in de vriezer hebt, spreek die fluitend aan. Echt haal diep adem en heb vertouwen) :hug:

heeft ze wel genoeg plasluiers en is ze verder wel tevreden en allert en zo? Niet meteen in paniek schieten als het twee dagen niet lekker loopt :-*



Misschien volgende week een keertje extra bij het cb naar binnen lopen om te kijken of ze wel nog goed groeit?



ik vind het overigens ook wel klinken als menstruatie-dip. Ben je uberhaubt al ongesteld geweest of niet?

@fiep klophout wrote:

heeft ze wel genoeg plasluiers en is ze verder wel tevreden en allert en zo? Niet meteen in paniek schieten als het twee dagen niet lekker loopt :-*



Misschien volgende week een keertje extra bij het cb naar binnen lopen om te kijken of ze wel nog goed groeit?



ik vind het overigens ook wel klinken als menstruatie-dip. Ben je uberhaubt al ongesteld geweest of niet?




Moet 10 mei heen, plas en poep luiers heeft ze wel, maar dat komt denk ik vooral omdat ze als ze niet tevreden is ze nog een fles na krijgt, ( met bv).

Ze is alert en tevreden, soms ook na een ellelang gevecht, en de borst, maar dan is ze denk ik gewoon moe.



Ik ben nog niet ongesteld geweest.

He meid wat vervelend, heb verder geen tips maar hopelijk gaat het snel beter.

Wat vervelend dat het allemaal nu moeilijk loopt met de BV.

Ik heb helaas niet echt tips voor je…

Ik herken het wel deels, hier een ventje die regelmatig 's middags mijn rechterborst weigert :eh:

Laatst heb ik ook een keer afgekolfd, en toen dronk ie het uit een flesje.

Maar meestal is het genoeg om hem eerst links aan te leggen (ook al ben i de vorige keer met rechts geëindigd).

Maar het is dus alleen mijn rechterborst, en als ie die weigert, dan is het altijd 's middags.

Nooit 's morgens of 's avonds… maf he??



Heel veel succes, ik hoop dat je productie gauw weer op peil is en vooral dat je dochter weer goed bij je gaat drinken!!

:hug: