Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb de laatste maanden heel veel problemen om op internet te komen. Ik moet de computer gemiddeld een keer of zes opnieuw opstarten en soms lukt het dan nog niet.
We hebben een Wanadoo Livebox en een Sitecom router voor draadloos er tussen. Als je het IP-adres van de router intikt (adres staat in het boekje), dan kom je op de Wanadoo Livebox. Het adres klopt dus niet.
Weet iemand hoe je achter het IP-adres van de router kan komen?
Alvast bedankt!
Is er echt niemand die mij kan helpen met dit probleem?
Is lastig op afstand helpen Judith met dit soort dingen.
Het kan zijn dat de router gewoon 1 op 1 “doorgeschakeld staat”.
Als je de router er tussen uit haalt werkt het dan wel goed?
Wat mij verteld is, is het IP adres het adres waar je op draait vaaak dus 192.168. en dan nog wat cijfers.
Dus dat zou je dan rechts onder in moeten zien aan aan de verbinding (die 2 tv’s, daar op klikken dan naar ondersteuning dan het ip adres in je adresbalk typen)
Vraag me net als Ruud af, wat gebeurt er als de router er tussen uit gaat?
Sitecom is 192.168.0.1
Wij HADDEN een shitcom.ow ik bedoel natuurlijk Sitecom…
Niets anders als problemen… Hebben nu een echte gekocht, en het gaat beter… Al moet ik zeggen dat UPC er ook een handje van heeft… Daar is het soms ook derop-deraf-derop-deraf…
Dank voor jullie reacties!
Mijn man gaat hier vanmiddag mee aan de slag, want ik snap er geen fluit van :oops: .
Hij heeft nachtdienst gehad, dus mag ie eerst even slapen
Ik hou jullie op de hoogte!
Ja wij hadden dus ook sitecom, en die is ook gewoon bagger :thumbdown: .
We hebben nu Belkin, kan draadloos, maar ook met draad, das wel lekker.
Nou een paar dagen verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ook met een draadje ertussen lijken we geen verbinding te krijgen.
Het idiote is dat ik wel op MSN kan, wel kan chatten, maar bijvoorbeeld mijn mail op Hotmail lezen, dat kan niet.
Ik snap er niets meer van!
Help :shifty: ?