Problemen met maxi cosi tobi

ik heb ook de tobi maar ik heb nergens last van :think:

Ik heb ook de tobi en tot nu toe tevreden. Ja soms moet je de bandjes op nieuw wat aantrekken, maar meestal zat meneer dan ook nog niet optimaal in de stoel. Afzakken van bandjes alleen een probleem als hij scheef erin gaat zitten en ik niet goed oplet, anders geen problemen.



Wel is die indicator niet practisch, ik volg mijn gevoel met het aantrekken.



Ach elk merk heeft zijn nadelen en zijn voordelen. Mijn ervaring leert wel dat maxi cosi soepel is met problemen oplossen etc.

Hier op zich wel tevreden, het gebeurt idd vaak dat het linkerbandje dubbel in het hoesje zit (drukkertje springt ook los dan) maar dan heb ik meestal de riempje niet losser getrokken om hem in de stoel te zetten. Het enige nadeel vind ik eigenlijk dat je de indicator in het donker niet kan zien en dat ik hem dan maar op gevoel aantrek. (Bij het kdv staan geen lantaarnpalen op de parkeerplaats dus dan kan ik het niet zien.)

Grappig dat dit topic weer is opgehaald…



Ook wij zijn niet meer tevreden over de tobi… Rotstoel…

De bandjes gaan heel de tijd dubbel zitten… :think: Niet echt makkelijk aantrekken zo…

indicator let ik al helemaal niet meer op…



Ik vind het zo slecht, dan denk je dat je de beste koop hebt volgens de consumentengids en dan zijn er zoveel klachten…



hoelang zit er eigenlijk garantie op???



gr patricia

Levensgevaarlijke autostoel ik wil iedereen met klachten oproepen dit te melden bij de ombudsman en kassa zodat er aandacht aangeschonken word. Een beetje actief kind is in 2 min los stel je dan een ongeluk voor deze stoel durf je toch niet te kopen

ik heb een maxi-cosie preori xp maar mijn zoontje woelt zich ook los uit zijn bandjes eerlijk gezegt.

Hier wel een heel blije gebruiker van de Tobi. Net een tweede gekocht voor onze tweede. Wij vinden m makkelijk, hij kwam als beste uit de test (vorig jaar) van de consumentenbond, onze zoon zit er goed in, en hij is nog mooi ook…niks dan postiefs dus. Zelfs de indicator (waar ik dus hier veel klachten over lees) doet t prima.

Ik heb Maxi-cosi net een klachtenmail gestuurd over dat gedoe met die verdraaide gordelbandjes en dat ze soms gewoon afzakken :wall: :wall: .

Ik heb zo’n formulier ingevuld via de website. Ik kreeg zo’n automatische mail terug dat ze ernaar streven binnen 2 werkdagen te beantwoorden. ik ben benieuwd :wink: .

Wij hebben een tijdje terug ook problemen gehad met het gordel systeem van de maxi-cosi tobi. Ik kon ze helemaal niet meer bedienen.

Vanuit de prenatal waar ik hem gekocht had hebben ze hem opgestuurd, kreeg gelukkig een leen cosi mee.

En na 4 weken had ik hem weer terug en hij werkt nu super.

Het probleem met de bandje en de armpjes hebben wij nog niet gehad, gelukkig.



Ook hebben wij de zomerhoes netzo als Hazze en die bevalt ons prima.



Groetjes van Dijanka