Problemen met mail versturen via KPN, meer mensen last van?

Wij hebben email via de KPN (nou ja planet maar goed dat is nu KPN) en ik probeer sinds zaterdagavond naar andere kpn-gebruikers te mailen maar krijg de mailtjes retour. Ook als ik het mailtje naar mezelf stuur krijg ik de email terug. Maar vanmorgen een emailtje naar mijn man (ook van planet naar planet) ontving hij wel.

Mailtjes naar andere providers worden wel gewoon verstuurd.



Nu heb ik het zojuist geprobeerd via gmail en krijg de volgende melding:



“Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 5.0.0 Mail rejected. (state 18).”



Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Ik heb overigens mijn instellingen al gecontroleerd en die kloppen.

Ik kan natuurlijk bellen maar dacht wie weet is het een storing, al kan ik er op de site niks van terug vinden…



Ik krijg er een beetje een punthoofd van…

Ik heb het ook nog even via webmail geprobeerd van KPN en krijg dan de volgende melding…



Het e-mailsysteem kan dit bericht niet bezorgen, maar heeft hiervoor geen reden opgegeven. Controleer het adres en probeer het bericht opnieuw te verzenden. Als u hier weer niet in slaagt, moet u contact opnemen met de systeembeheerder.

Ik niet, maar mijn schoonzus had dit het weekend ook. Zij hebben idd ook KPN.

Nou na 27 minuten bij KPN aan de lijn te hebben gehangen was het probleem niet opgelost. Maar inmiddels ben ik erachter wat het dan wel is… ik mag geen link in de email zetten. Hij stuurt ze dan gewoon terug.



Ik vind het maar raar want ik heb er eerder nooit problemen mee gehad. Ook niet als ik vanaf mijn werk links stuur naar mijn eigen e-mailadres.



Kan de link hier helaas niet neer zetten i.v.m. mijn eigen privacy maar echt zo’n bijzonder link was het echt niet.



Meer mensen die dit ooit gehad hebben?



Heb het nu opgelost door van het mailtje een pdf te maken en dan als bijlage toe te voegen maar blijf het maar een rare gang van zaken vinden. :evil: