Ik zie overigens op de foto rechtsbovenin bij het hoofdeinde dat er echt een stukje open is tussen het matras en de horizontale spijl. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben om te weten dat daar van alles tussen kan gaan zitten.
Voor nu zou je het probleem kunnen verhelpen door een dikker matras, of een extra matras er onder te leggen.
Maar ik zou, zoals vele hier, mijn kindje er niet meer inleggen.
hij ligt er nog wel in, maar zodra hij huilt gaat hij er direct uit, ook ga ik niet meer weg, met hem ind at bedje, dan gaat hij in eht campingbedje wat ernaast staat.
Ik ga denk ik morgen nogmaals bellen. Vooral ook omdat hij ook gewoon te koop staat op marktplaats en het wel goed mis kan gaan. Misschien moet ik even vragen naar een chef oid.
Heb je het andere ledikant waar hij in lag toen dit bedje door je andere kindje gebruikt werd niet meer? Anders zou ik die toch echt neerzetten.
Of gewoon in het campingbedje laten slapen. Of planken ertussen. Ik zou in ieder geval iets doen om hem niet nog langer zo in dat bedje te laten slapen. Helemaal niet na de andere 2 berichten die gepost zijn…
Zolang ze huilen is het inderdaad nog te volgen, maar als hij nou niet huilt en er wel tussen hangt…
@angelbaby wrote:
Heb je het andere ledikant waar hij in lag toen dit bedje door je andere kindje gebruikt werd niet meer? Anders zou ik die toch echt neerzetten.
Of gewoon in het campingbedje laten slapen. Of planken ertussen. Ik zou in ieder geval iets doen om hem niet nog langer zo in dat bedje te laten slapen. Helemaal niet na de andere 2 berichten die gepost zijn…
Zolang ze huilen is het inderdaad nog te volgen, maar als hij nou niet huilt en er wel tussen hangt…
:thumbup: precies, mijn idee!
Je kan evt. aan het eind van het bed, iets tussen matras leggen en de achterkant, Luna der matras is ook ‘Te klein’, met een dekbedje/dekentje is de speling weg en kan het matras niet schuiven. (Maar zij heeft zelfs achter een dicht bedje, dus alleen de spijlen zijn open.
Ik zou zelf geen genoegen nemen met een notitie.
Maar nogmaals contacteren, en vertellen dat je een notitie niet afdoende vind, omdat het gewoon onveilig is.
Ik moet een foto maken van het bedje, plus de afmetingen van het bedje doorgeven. De meubelmakers van de serviceafdeling gaan kijken of ze een aanpassing kunnen maken aan het bedje!! :dance:
He Konijntje,
Jeetje, dat is even schrikken. Wel fijn dat ze nu wat voor je gaan doen, maar eigenlijk zou er een melding moeten komen dat deze bedjes moeten worden teruggenomen. Mensen die dit bedje ook hebben zouden toch een waarschuwing moeten krijgen.
Ik zou ondertussen maar even het campingbedje gebruiken. Hoewel je je moet afvragen hoe veilig dat is; Noortje klimt bij die van ons gewoon via de wanden omhoog. Ze kan zo lekker in dat stoffen materiaal hangen. Voor je het weet kukelt ze er een keer overeen.
een gigantische warme douche voor babypark! kosteloos, bedje gehaald, ook uit elkeaar gehaald, veranderd door een spijl bij te plaatsen, en gebracht!
Ben erg blij! zal een foto maken als ik tijd heb, komen de dagen beetje erg druk!
Dat is zeker een goede service! Fijn zeg, kunnen jullie ook weer met een gerust hart slapen!
:thumbup:
Heel netjes dat ze dit zo voor jou hebben opgelost hoor, niks daarop. Maar gaan ze ook hun andere klanten informeren over de eventuele gevaren :think: Ze doen geen zaken meer met deze leverancier zeggen ze, maar ze hebben dus wel meerdere bedjes verkocht in de afgelopen jaren… Gelukkig kan jouw kereltje in elk geval weer veilig in zijn mooie bedje slapen, want het is idd een prachtig bedje :inlove: :-*