problemen met dit forum

Ik heb vaak problemen om op dit forum te komen en als ik er eenmaal op zit en iets wil doen (op andere pagina kijken of posten) dan kan de webpagina niet worden weergegeven. Heel frusterend. En vervolgens na 10 pogingen lukt het me om weer op dit forum te komen. Dit heb ik de laatste twee weken heel erg, daarvoor had ik dat nooit. Ik heb wel een nieuwe anti-virus programma opgezet (Afee), kan het soms hieraan liggen? :think: Hebben jullie hier geen last van? Help me, ik word gek. :evil: :mrgreen:

Als je denkt dat het aan je virus proggel ligt schakel die dan eens een dagje even uit. Ook wil het wel eens helpen als je je pjoetertje een een goede opruimings beurt geeft. Schijfopruiming, cookies verwijderen, tijdelijke bestanden, enz enz. ga ook met een kritisch oog je lijstje met software langs… geld het zelfde als je kleding kast… een jaar niet gebruikt ? weg ermee !!

Gebruik ook een spyware programmatje als adaware o.i.d. om te kijken of er toch niet stiekum ergens een spyware proggeltje is binnegeslopen die je internet brouwser verstoord. En vooral heel belangrij … windows update, ff checken of je de laatste updates binnen hebt.

suc6 !

Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik laatst mijn laptop opnieuw had ingesteld. Ik had overigens ook problemen op andere sites, maar hier was het wel het ergst. Ik heb werkelijk ALLE, door wizzkids, aangedragen oplossingen geprobeerd en niets hielp. Totdat mijn ontzettende a-technische man voorstelde om ons modem te resetten; dus, modem van de stroom afgehaald (seconde of 10-15) en toen was het helemaal weer goed!

oe das helemaal een goed id marion … :thumbup:

Dank je wel voor de reacties! Die van Marion heb ik intussen al uitgeprobeerd, tot nu toe heb ik nog geen problemen gehad. :pray: Mocht ik toch problemen houden, ga ik Loeksel’s methode toepassen. (hier ben ik dan wel een week meebezig :wink: )

Wedden dat het goed blijft gaan?? toppie!!! Slotje erop? Of nog ff wachten?

@~Marion~ wrote:

Wedden dat het goed blijft gaan?? toppie!!! Slotje erop? Of nog ff wachten?
Helaas, ik heb nog steeds problemen. Ik heb de cookies en tijdelijke bestanden verwijderd, het modem uitgezet, mijn harde schijf opgeruimd. Nu ga ik het anti-virus uitschakelen en spyware-programma gebruiken.

Als dat niet helpt, dan weet ik het ook niet meer. :cry: