Hey,
ik verkoop mijn quinny buzz (geel-groen) + bijbehorende draagmand + groene maxicosy cabrio voor 300 euro.
Erbij zitten ook: voetenzak buzz, nestje maxicosy, 2 regenhoezen (regenhoes mc stuk) + muggennet voor buzz en draagmand
De staat ervan is nog heel goed en proper!
Het enige is: de schouderbandjes van de gordel van de buzz ontbreken…
zouden jullie dit als porbleem zien? hoeveel zou je dan minder vragen? (je kan ze nabestellen op internet in het zwart)
dank voor jullie antwoorden, het is dringend:-)
@Vicky S wrote:
Hey,
ik verkoop mijn quinny buzz (geel-groen) + bijbehorende draagmand + groene maxicosy cabrio voor 300 euro.
Erbij zitten ook: voetenzak buzz, nestje maxicosy, 2 regenhoezen (regenhoes mc stuk) + muggennet voor buzz en draagmand
zouden jullie dit als porbleem zien? hoeveel zou je dan minder vragen? (je kan ze nabestellen op internet in het zwart)
En ik krijg een splinternieuwe 3wieler 3in1 wagen voor maar 200 euro. Tja, dan is je vraagprijs wel erg hoog. Die ik krijg is dan geen quinny buzz maar de variant daarvan.
Kijk eens op marktplaats wat er doorgaans voor gevraagd wordt, kijk wat een nieuw gordelsetje kost. Stel een minimale prijs voor jezelf, haal daar de kosten van een nieuw gordersetje af en geef dat aan als startbod (als je tenminste wil dat er op geboden wordt.
Mensen die echt uit zijn op zo’n specifieke Quinny vinden het echt niet erg dat ze iets vervangends er voor moeten kopen.
Belangrijke info is vaak:
- in welk jaar is het gekocht
- hoeveel kindjes heeft het door staan
@Mariiyelle wrote:
@Vicky S wrote:Hey,
En ik krijg een splinternieuwe 3wieler 3in1 wagen voor maar 200 euro. Tja, dan is je vraagprijs wel erg hoog. Die ik krijg is dan geen quinny buzz maar de variant daarvan.
maar het is geen quinny
nieuw kost een quinny met reiswieg, voetenzak, MC en de rest van de rimram ongeveer € 800/€ 900 denk ik. Dus dan vind ik rond de € 300,- niet eens zo gek 8)
geel/groen is 2007 denk ik hè (ik heb de rood/oranje :lol: )
Ik vind 300 euro nogal veel moet ik zeggen,vooral als de bandjes missen en ze die ook nog erbij moeten kopen/bestellen.
Helaas zijn er veel mensen die daarop afknappen en het dan niet van je overkopen.
Ik heb een complete (tweedehands) quinny speedy SX gekocht voor 175 euro…alles erop en eraan, 2 voetenzakken, muggennet, 2 regenhoezen, maxicosi, dreamibak + origineel dekentje, parasol en originele luiertas.
@mayo28 wrote:
@Mariiyelle wrote:@Vicky S wrote:Hey,
maar het is geen quinny
nieuw kost een quinny met reiswieg, voetenzak, MC en de rest van de rimram ongeveer € 800/€ 900 denk ik. Dus dan vind ik rond de € 300,- niet eens zo gek 8)
geel/groen is 2007 denk ik hè (ik heb de rood/oranje :lol: )
Maakt dat wat uit? Het is dat je voor een splinternieuwe voor 100 euro minder kan kopen. Ik denk dat merk wagen niet meer in trek is omdat het te duur is. Alsof de kwaliteit beter zal zijn dan een goedkopere.
Ik koop liever dan een nieuwe dan dat ik een 2dehands gebruik.
Ik snap wel dat mensen duurste van de duurste willen maar je gebruikt het maar voor 2jaar tenzij je meerdere kinderen erin zet. Maar dan is de schoonheid er ook vanaf als je het daarna gaat verkopen.
ja ik denk dat het voor de meeste mensen zeker wel uitmaakt of het een merk is of niet… zelf ken ik genoeg mensen die liever een 2e hands merk ‘iets’ hebben (en dat hoeft dan niet eens om een kinderwagen te gaan, kan van alles zijn natuurlijk) dan nieuw onbekend dan wel B-merk.
En dan heb je ook nog mensen die bewust 2e hands kopen om de produktie en afvalstromen wat te verkleinen en als je dan 2e hands koopt ga je waarschijnlijk ook eerder voor een merk dat zich bewezen heeft.
Dus het KAN wel uitmaken.
(want ik vraag me dan stiekem af… waarom je bij een 2e die zo relatief dicht op de 1e zit alweer een nieuwe wagen nodig hebt… is de 1e af?)
overigens los daarvan… vind ik 300 euro voor een 2e hands quinny nog behoorlijk aan de prijs.
Sluit me aan bij mamaMarijne, merk maakt wat dat betreft zeker wel uit qua prijs.
Ik zou iets meer van de prijs afhalen dan alleen de nieuwprijs van een setje gordels. Dat zou mij namelijk wel afschrikken (oudere wagen, nieuwe gordels, zou dat passen etc. het is weer even wat geregel).
Wat doen vergelijkbare wagens op mp?
Optie is nog om zelf een setje gordels te kopen / regelen en dan de wagen compleet te koop aan te bieden.
@mamaMarije wrote:
(want ik vraag me dan stiekem af… waarom je bij een 2e die zo relatief dicht op de 1e zit alweer een nieuwe wagen nodig hebt… is de 1e af?)
Ik ga ervanuit dat je het aan mij vraagt? :lol:
Omdat ik toen een 2dehandse Xadventure had gekocht voor 150 euro maar uiteindelijk was er geen ruimte in de kofferbak en moesten we een wiel eraf halen steeds + dat de banden steeds lek waren. Had het op MP gezet maar niemand wou het dus bij de grofvuil neergezet.
Toen Katie net 1 jaar was, heb ik een buggy van quinny zapp gekocht. Die houden we ook voor de 2de en dacht dat ik dat de 2de erop kan zetten dmv maxicosie. Maar als we te lang weggaan, dan is het ook weer te slecht voor het ruggetje en hoofd + omdat Katie nog niet lang kan lopen.
We zouden trouwens ook helemaal geen 2de erbij nemen en bij 1tje houden. Als ik had geweten dat er ook 2de op komst was, dan had ik alles nog gehouden maar heb ik alles behalve kleding en kinderkamer verkocht. :doh:
Dank voor jullie antwoorden…
Het materiaal is vrij nieuw… M.ea kon pas heel laat in de zit zitten (was klein) en daarna snel een plooibuggy gekocht…
L.othar was eigenlijk snel te groot ervoor :? en ook al snel de plooibuggy gebruikt, hij ziet er echt nog goed uit :thumbup:
De bandjes kosten 10euro (op een nederlandse site) en verzendkosten naar Belgie 10euro dus 20euro totaal. Deze zijn alleen in 2 kleuren (vergeten welke want ze passen er toch niet bij) en zwart, dat gaat wel vind ik…
Mayo, hij is van 2007 idd , maar dus echt nog in goede staat!
Ik sluit me bij MM aan…´t is een beetje appels met peren vergelijken vind ik :think:
Bugaboo, Quinny, Mutsy…dat zijn A-merken. Die complete wagens van € 200,- zijn dit niet.
Hetzelfde geldt voor alle andere spullen, het is maar net wat je belangrijk vindt.
Waarom zou je dan op MP nog een mooie Vingino in nette staat scoren, als je bij zeeman ook prima spijkerbroekjes kunt kopen bijvoorbeeld :mrgreen:
@Nikita wrote:
Ik vind 300 euro nogal veel moet ik zeggen,vooral als de bandjes missen en ze die ook nog erbij moeten kopen/bestellen.
Helaas zijn er veel mensen die daarop afknappen en het dan niet van je overkopen.
Ik heb een complete (tweedehands) quinny speedy SX gekocht voor 175 euro…alles erop en eraan, 2 voetenzakken, muggennet, 2 regenhoezen, maxicosi, dreamibak + origineel dekentje, parasol en originele luiertas.
wij hebben die van ons verkocht via mp voor 350 euro
Vicky, de Buzz is trouwens wel weer populair op MP heb ik begrepen.
Quinny heeft de Buzz aangepast, de reiswieg is nu opvouwbaar en daardoor past er maar amper een baby meer in :mrgreen:
(en de bakken waren al niet groot 8) )
de bakken nog kleiner? :think:
dus prijs wel ok denk ik …
tussen haakjes: op marktplaats krijg ik waarschijnlijk niks verkocht… vanuit belgie
mijn vraag is eigenlijk ook: zouden jullie het niet kopen omdat de bandjes er niet bijzijn?
(de middelste aan de benen dus wel!)
Nikita, ik denk dat dat eerder uitzonderlijk is… als ik op het internet vergelijk, goed voor je :thumbup:
@Vicky: waarom koop je de nieuwe bandjes niet zelf, zet ze erop en verkoop je de set als zijnde compleet? Dan neem je eventuele kopers wat geregel uit handen…en heb je waarschijnlijk meer reacties?
Mandala, dat dacht ik te doen, maar die zouden dan niet geel-groen zijn, maar zwart…
als ik nieuwe bandjes moest kopen, dan zou ik em niet kopen. er staan genoeg alternatieven op die wel compleet zijn. Als ik jou was zou ik een nieuw setje erbij kopen en em daarna verkopen