heeft iemand hier dit scherm wel eens gehad? hij is vrij klein, maar je ziet wel wat ik bedoel, het werkt niet fijn en is ook eens erg traag…
maffe is onder het account van mijn man is het niet en op mijn werk is dit op mijn eigen account ook niet, rara :think:
Heb ik ook (gehad) vandaag. Misschien is het al verholpen, nog niet naar gekeken.
Denk dat het dus een algemeen probleem is. Zal niet lang duren denk ik, meestal verhelpen ze dit soort problemen vrij snel.
het was vanochtend zo en nu dus nog steeds, maar wat ik al zei pas heeft het niet (op deze puter) en op mijn werk had ik het niet, het is nog steeds btw…
thx
Ja had ik ooooooooook een dag vorige week :twisted:
Was er helemaal gef*cked van :silenced:
Heb mijn laptop even opgeschoont (dwz Stef heeft dat gedaan :mrgreen: ) en opnieuw opgestart.
Het is volgens mij een soort error dat hij ineens naar de lightversie gaat :thumbdown:
Hij was de volgende dag weer goed :dance:
Ik heb het hier ook nog steeds, kom nu zelfs niet eens meer verder dan :
Windows live Hotmail laden…
Morgen nog maar eens proberen. :think:
Ja, dat heb ik ook vandaag :evil: kan al de hele dag niet bij de mail…hopen dat het morgen beter is…
ik kan wel lezen, ik probeer nu te reageren, voroalsnog gaat ie, maar het gaat onwijs traag… en ik ben bezig met kopuhhhh dus dat moet rap :mrgreen:
En als je de computer opnieuw opstart?
ik had dus de light versie genomen, vorige week ofzo? nu heb ik heb dus weer groter gemaakt, met berichtvoorbeeld en nu doet ie het wel goed! wat maf zeg…
Fijn dat het opgelosd is :thumbup: :mrgreen:
Meer mensen hebben het, dus opnieuw opstarten van de computer maakt dan geen verschil
Ik heb het ook al, de hele dag zelfs :?
wederom een hoera voor Windows live :roll:
Ik MOET voor 0.00 op hotmail komen… Zit er al een half uur op te wachten, ieder stapje duurt 10 min.
Mv2k ik doe mijn best :mrgreen: Kan nog net hoop ik :dance:
Edit: Het is gelukt, ziet er nog steeds niet normaal uit, duurt erg lang, maar het is nog gelukt :mrgreen: NU kan ik gaan slapen
Ik heb er geen last van.
Komt misschien nog :roll:
alle kpnverbindingen hebben storing, we mogen van ‘geluk’ spreken dat niet heel het internet eraf ligt.
Hotmail ligt eraf, ebay ook, en volgens mijn man nog wel meer websites
Mijn schoonvader heeft naar zijn internetprovider gebelt (het net) en die zeiden dat er inderdaad een storing is met sommige sites.
@annette77 wrote:
ik had dus de light versie genomen, vorige week ofzo? nu heb ik heb dus weer groter gemaakt, met berichtvoorbeeld en nu doet ie het wel goed! wat maf zeg…
Volgens mij is het dus bij jou zo geweest dóór die lightversie…ik had het nl dat hij vanzelf doorschakelde naar de lightversie en toen had ik dat ook zo…erg irritant vond ik…toen kreeg ik na opschonen e.d weer de gewone versie en had ik weer mijn oude vertrouwde indeling…gelukkig :mrgreen:
@joseetje wrote:
alle kpnverbindingen hebben storing, we mogen van ‘geluk’ spreken dat niet heel het internet eraf ligt.
Hotmail ligt eraf, ebay ook, en volgens mijn man nog wel meer websites
Mijn schoonvader heeft naar zijn internetprovider gebelt (het net) en die zeiden dat er inderdaad een storing is met sommige sites.
Ja, hier ook al sinds donderdag problemen met Ebay en Hotmail! :evil:
Erg irritant, hij laadt de pagina’s wel, maar het duurt echt 5 minuten per pagina ofzo. Ik ben wat dingetjes aan het verkopen op Ebay, en die lopen vanmiddag af, maar er wordt zo niet echt lekker op geboden natuurlijk… :wall:
ik denk dat dat bij mij het probleem was Sas, alles doet het nu weer naar behoren :mrgreen:
hier heb ik er vandaag in eens last van
heb vanaf vrijdag er niet op gezeten dus weet nie of ik het eerder ook had errug irritant is het wel
groetjess
ik kan er ook al 2 dagen niks mee…vreselijk balen, ik wacht op belangrijke mail…