Hallo mama’s,
Mijn dochter is nu 9 maanden. Wat ik me dochter heb aangeleert is haar in bed stoppen met fles, valt ze in slaap. Dus ik kan haar tandjes niet poetsen voor het slapen gaan.
Ik ben van plan om te stoppen met flesvoeding. :think:
Maar hoe moet ik dat doen? :wall:
tot een jaar moet je je kind 1 keer per dag (mits er tanden zijn natuurlijk :mrgreen: ) zijn/haar tandjes poetsen.
Als het je 's avond niet lukt, dan zou ik het 's ochtends doen.
Hoe bedoel je stoppen met flesvoeding??? Toch niet helemaal?? Want tot het jaar is melk een van de belangrijkste bronnen van voedingsstoffen en mineralen voor je kind. Wat je wel kunt doen is de fles gewoon beneden geven, net voor ze naar bed gaat, dan de tandjes poetsen en in bed leggen…(zo doe ik het hier altijd). In het begin zal ze ff tegenstribbelen, maar dat is een kwestie van even doorzetten…
Idd proberen eerst eten te geven, tandenpoetsen en dan mss een flesje met water meegeven in bed, dat brengt geen schade aan de tandjes
Ja, ik zou afleren met een fles in bed te gaan hoor!!!
Bedje is om te slapen, niet om in te eten/drinken! Maar dat vind ik!!
Mijn mening is dezelfde als die van Joepie :oops:
Ik heb Lana nog nooit met een fles naar bed gebracht, zie daar niet echt de meerwaarde van in.
Maar goed, ik zou dus proberen zo snel mogelijk de fles er af proberen te halen en ook geen fles met water in haar bedje. Maar dat is mijn mening.