probleem met Winnie the Pooh Baby Gym

Wij hebben in de box een Winnie the Pooh baby gym hangen, met een dag en nacht stand en verschillende liedjes. Nu blijft hij sinds vanmorgen steeds hangen; hij begint een liedje, kapt dit na een zin af en begint weer overnieuw… best wel behoorlijk heel erg irritant :mrgreen:

Ik heb hem al aan en uit gezet, de batterijen er al een keer uitgehaald maar tot nu toe geen resultaat.

Kent iemand het probleem? En nog belangrijker, heeft iemand de oplossing?

Dochterlief is er nogal gehecht aan haar Winnie dus ligt nu heel boos te mopperen en er tegen aan te trappen omdat ik hem uitgezet heb en er nu dus geen geluid uit komt…

Al nieuwe batterijen geprobeerd?

Hmm klinkt idd als net niet genoeg meer in de batterijen. Proberen waard en als het dat niet is kan het mss liggen aan dat je bv oplaadbare batterijen gebruikt ipv ‘gewone’. Het voltage van oplaadbare is lager dan van de standaard AA batterijen (vaak 1,5 V voor gewone en 1,2 V voor oplaadbare).

hm kijk nog niet eens aan gedacht :oops: Ik dacht zolang hij nog geluid maakt, zijn de batterijen niet leeg! Er zitten inderdaad oplaadbare batterijen in dus ik zal die straks eens opladen en kijken wat er dan gebeurt en anders eens ‘gewone’ batterijen proberen.

Bedankt voor de tips!

Het zijn deke weten de baterijen…Ken het probleem.

Batterijen zijn leeg.

Wij hebben ze onlangs vervangen, nu doet hij ‘te weer gewoon.

Hij bleef hangen , hoorde het melodietje en ’ slaap maar lekker slaap maar…’ en weer opnieuw…

Probleem opgelost, het lag inderdaad aan de batterijen :mrgreen: