weet niet of het hier goed staat maar als ik in m’n outlook een mail verstuur krijg ik altijd een foutmelding dat de mail niet verstuurd is.
de mail blijft dan ook in de outbox staan.
ALLEEN… :shock: de mail is wel verstuurd. als ik dus die mail niet direct delete daarna uit m’n outbox krijgt de ontvanger elke 5 minuten die mail weer…
wie weet hoe ik dit kan oplossen???
Er staat dan: er zijn fouten opgetreden bij het verwerken van de taakverzoeken.
Raadpleeg de onderstaande lijst met fouten voor details.
en die fouten lijst is dus altijd leeg. gewoon een groot leeg vlak.
Heb je toevallig recent instellingen gewijzigd?
Stap 1 van de meeste helpdesken is meestal de email verwijderen uit je outbox. De email account verwijderen. Opnieuw opstarten en de account weer aanmaken.
niet dat ik weet of ik moet per ongeluk wat hebben aangepast
als ik m’n account verwijder en op nieuw aanmaak ben ik wel al m’n bewaarde mail kwijt, of niet???
@JayDee wrote:
niet dat ik weet of ik moet per ongeluk wat hebben aangepast
als ik m’n account verwijder en op nieuw aanmaak ben ik wel al m’n bewaarde mail kwijt, of niet???
Je kunt je huidige inhoud van outlook ook altijd even exporteren als een .pst bestand, en na het verwijderen van je account en het opnieuw opstarten eerst checken of je berichten er nog zijn en anders de backup weer terugzetten (zit bij de optie importeren/exporteren).
Je hoeft alleen maar de account te verwijderen niet de inhoud.
Dus via extra > opties > emailaccounts
Tabje email(account) deze weggooien Dan blijft alle mail gewoon staan en beïnvleod je niets aan je .pst bestand.
oh okay
dank je. ga ik dat eens proberen
aaaaaaaaargh niet geholpen
heb het net maar eens een mail gestuurd… ben benieuwd.