probleem met hyves....

Een klein probleempje…

Als ik met mijn pc op hyves zit en bv naar een 2e pagina wil gaan van vrienden of krabbels dan doet ie niks meer terwijl als ik op terug klik dan doet ie het wel

maar zodra ik een 2e pagina oproep komt er een zandlopertje in beeld en gebeurt er niks meer

zodoende kan je ook niemand meer toevoegen want dan verdwijnt het beeld al na 0,00001 seconden

wie weet raad?

Op een ander tijdstip proberen… het is dan gewoon ontzettend druk!

maakt niet uit hoe laat of wanneer het is al weken zo.

en dan laat ik de pagina staan en na een uur kijk ik nog steeds naar een wit beeld dat bezig is.

Ik heb dat soms ook, geen idee wat je eraan kunt doen. :roll:

Lastig is het soms wel ja. Dan raak ik zo geirriteerd, dat ik maar stop. 8)

Heb je toevallig ook tegelijk je msn aangemeld staan? Msn en Hyves gaan namelijk niet samen, heb ik al ontdekt…

ik ga het idd eens proberen zonder msn aan.

maar voorheen deed hij het wel altijdt met msn aan

tot nu toe niet veel problemen met hyves… ja enorme drukte af en toe… maar daar kom ik ook wel overheen…

Ik heb dat probleem alleen als ik op mijn werk op hyves zit. Daar hebben ze iets gedaan dat je niet te lang kan hyven ofzo, want ik loop dus ook steeds vast. Thuis doet mijn Hyves het wel gewoon goed.

@Jippie wrote:

Heb je toevallig ook tegelijk je msn aangemeld staan? Msn en Hyves gaan namelijk niet samen, heb ik al ontdekt…

hier gaat dat prima samen hoor!

Ik kan wel inloggen op mijn werk, maar verders niks. Krijg ook die zandloper. heeft het niet iets met javascript te maken??? :shock:

@suusje wrote:

Ik kan wel inloggen op mijn werk, maar verders niks. Krijg ook die zandloper. heeft het niet iets met javascript te maken??? :shock:

wat is javascript :oops: :mrgreen:

Tip van Flip :thumbup: : Staan er muziekjes op je hyve? Verwijder die dan. het script wat achter de mediaplayer draait op Hyves.nl loopt niet lekker. Verder kan het zijn dat de Internet Explorer op pc’s op de werkplek geen (java)script of activeX enabled hebben, waardoor de pagina’s niet zullen functioneren. Java is maar één van de vele script-soorten tegenwoordig.

ja idd muziekjes en beelden staan er op. ik ga dit mijn man even laten verwijderen want ik weet veel maar echt niet alles van computers :wink: :mrgreen:

bedankt voor je tip.

jullie horen wel als het ook werkt

hier ook pronlemen met hyves gehad toen ik er filmpjes ophad staan

heb ze verwijderd en sinds dien gaat het lekkers op hyves

groetjesss

oohja en anders ff hyves zelf mailen?