probleem met drinken

me dochtertje is nu vandaag 4maanden maar vanaf donderdag drinkt ze slecht der fles ze laat ook gewoon de hele fles staan of ze drinkt maar de helft kunnen jullie me helpen en weten jullie mischien wat het kan weze??

help asjeblieft wat maak me echt zorgen de dokter en ziekenhuis zijn makkelijk want die zeggen kijk het maar aan



Alvast bedankttt

al gekeken naar spruw?

Hoeft ze niet te spugen of heeft ze diarree?

Ik weet dat buikgriep momenteel heerst, en toen drink Lucas ook amper.

Nog geen 300 cc per dag.





Wat geef je nu aan voeding? De hoeveelheid, hoe vaak, enz.

Bij bv baby’s heb je rond deze tijd de 4 maanden dip, gaan ze even minder drinken en stagneert het gewicht een beetje, kan volgens mij ook bij fv baby’s voorkomen als ik me niet vergis, duurt meestal niet lang hoor.

Even aankijken nog?

ik geen nu friso 150 cc 5x om de 3uur

en ze heeft geen diaree en ze schugt ook niet dus ik vind het maar raar hopelijk gaat het snel over :slight_smile:

zit net te lezen in ‘oei ik groei’ dat ze rond deze tijd een dipje kunnen krijgen met drinken…



ik zou het even aankijken…





150 cc om de 3 uur is wel veel…misschien zit zij gewoon nog vol…

zou proberen om de 3,5 / 4 uur misschien dat dat helpt…

ik heb me vergist ze krijgt om de 4uur sorry :oops: en waar staat groei groei??

Hoe gaat het nu?

Zolang ze vrolijk en alert is en plasluiers heeft, zou ik me geen zorgen maken hoor!

Wij hebben in het begin ons strak gehouden aan de voedingsschema’s op de pakken voeding en het advies van de kraamzorg. Na een poosje zijn we Ilse gaan voeden zoals zij dat wilde. Natuurlijk wel met de verhoudingen op de verpakking… :wink:



Als er verders niets (koorts, diaree, uitslag) met de kleine aan de hand is zou ik me er ook geen zorgen over maken. De kleine kan niet geforceerd worden met het eten toch? Zo’n fles moet lekker ontspannend moment zijn voor kind EN moeder… Hopelijk gaat het al weer beter…





groetjes Fluffie