Probleem met de difrax s fles groot

Hallo allemaal!

Wij geven ons kleintje 210 water + 7 scheppen + 3 schepjes nitriton.

Aangezien dit net aan paste in de normale s fles van difrax hebben wij de grote gekocht. Een voor in de luiertas en een voor thuis.

Onderin zit een doorzichtig rondje. Deze schiet halverwege de fles ineens los en dan zit hij in de fles! We dachten eerst dat het kwam omdat we een s speen erop hadden en dat er door het te hard moeten zuigen teveel vacuum kwam in de fles. We hebben er inmiddels een m speen opgedaan. Ze verslikt zich net niet dus dit kan net aan en het gebeurd gewoon nog!

Heeft iemand hetzelfde ervaren of tips?? We kunnen de fles niet los draaien want dan verslikt ze zich! Met de s speen draaiden we hem wel los en hadden we het ook!

Het rare vinden wij dat we het met die andere fles niet hadden… Terwijl dit hetzelfde systeem is! :?

We hebben inmiddels met Prenatal gebeld en we mogen een keer langs komen zodat ze een blik kunnen werpen op de flessen. Ze hebben het nog nooit eerder gehoord dus ben benieuwd wat ze ermee doen!

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Linda

Is het met beide grote S flessen?

In dat rubberen rondje in de bodem zit in het midden een gedeelte waar een snee/streep zit, die zit vaak nog aan elkaar geplakt. Misschien dat dit de oorzaak is?

Hoi!

Ja het is met beide flessen raar he! Ik heb gekeken en het streepje wat je bedoelt is wel los. Raar he? Misschien zuigt ze toch te hard ofzo? Ik vind het zo vreemd? Het moet toch niet mogen?

Groetjes!

mischien rare vraag maar doe je dat dingetje niet verkeerd om in de fles?

ik gebruik ze al vanaf week 1 en het is hier echt nog nooit gebeurt.dat nippeltje of wat het ook is moet niet naar onderen,maar naar de binnenkant van de fles wijzen.

Ok we zijn er eindelijk achter wat het is! We zijn naar de Prenatal geweest en die mevrouw die ons hielp had het gelukkig al vaker gehoord! Het heeft te maken met dat je de fles dan aan de bovenkant te strak dicht draait en als je de onderkant dan ook niet opendraaid kan de lucht niet weg en is de fles teveel vacuum en schiet dat dingetje de fles in!

In ieder geval bedankt voor jullie berichten!!

Groetjes Linda