Ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen of aan wie… dus doe ik het maar hier.
Ik kom er vanochtend achter dat ik geen priveberichten meer kan versturen? Weet iemand hoe dit kan of doe ik iets verkeerd???
grt. Coba
heb als het goed is jou net een PB’tje gestuurd… ben wel benieuwd of die dan wel is aangekomen :lol:
Ik ontvang wel, maar zodra ik wil antwoorden blijven de berichten “hangen” in Outbox.
En dan kan ik lang wachten, maar ze gaan daar niet weg.
Of doe ik iets verkeerd? :oops: :?
ze blijven in je outbox tot de lezer ze heeft geopend, daarna staan ze vanzelf alleen nog maar in je sentbox :mrgreen:
Als ze in outbox zitten dan zijn ze volgens mij nog niet (door degene naar wie je het gestuurd hebt) gelezen.
jouw antwoord is netjes aangekomen en idd mijn reactie daarop staat nu nog in mijn outbox … eerste berichtje niet meer, dus zal idd wel komen door lezen.
Als die er weg is heb je direct je leesbevestiging :thumbup:
Dat klopt, berichten komen eerst in je outbox en als ze gelezen zijn gaan ze naar de sentbox.
Tenzij je ververst/F5 zie je ze nog gewoon staan.
(hulpvragen over het forum stellen we in hulp is onderweg)
Dus als die persoon hem leest, dan zal hij verdwijnen uit de Outbox? Nou ik hou dat ff in de gaten dan. Het bericht dat ik wil versturen is wel lang. Zou het daar ook aan kunnen liggen?
Ja klopt, dan verdwijnt hij.
Het heeft in ieder geval niets met de lengte van het bericht te maken :-*
oke, ik wacht het ff af. Ik heb er nu nog 2 in mijn Outbox staan. Een berichtje voor Mama Marije om te testen en nog een ander bericht.
Bedankt voor de antwoorden in elk geval