private practice

Spoiler niet openen als je aflevering van vandaag nog moet kijken:

Ben ik de enige die heeft zitten janken toen Dell doodging? Kan er sinds ik zelf kinderen heb echt niet meer tegen om ouders hun kind of omgekeerd te zien verliezen…

Die scène in Komt een vrouw bij de dokter ook op het bed:‘Mama ik vind het zo jammer dat je doodgaat’…je kunt mij echt bij elkaar gaan rapen, ik kan er níet tegen… :cry:

Nee je was zeker niet de enige die zat te janken :wink: Ik heb heerlijk in het donker op de bank liggen janken. Vond het geen leuke aflevering :frowning:

Het was wéér brullen inderdaad :wink:

:cry: ik vond het ook niet leuk :thumbdown: .

Hier ook vreselijk zitten janken in mijn hoekie van de bank :cry: :cry: :cry: Wat een rotaflevering zeg :cry: :cry:

Nee hoor, je bent zeker niet de enige! Ik zag de aflevering voor de tweede keer, en voor de tweede keer liepen hier de waterlanders over de wangen.

oh was die er vandaag op!

Ik heb m voor de vakantie nog gezien, had ook de tranen over de wangen lopen… dat arme meisje had al geen mama meer en dan ook nog papa weg. Zo’n leuke, met van dat schattige blonde haar… Hij had toch ook kunnen verhuizen ofzo!!! Was zeker niet dramatisch genoeg :cry:

Het goede nieuws is; er komen weer nieuwe afleveringen PP!! :smiley:

ik was er een tijdje uit, maar laatste afleveringen weer zitten kijken… toch erg leuk

maar my god… ik zag niets meer van de tranen… nu kwam er eigenlijk veel meer naar boven dan alleen die serie… ook dat ik mijn papa ben kwijt geraakt… mijn kindjes nu een week het huis uit zijn en met papa mee op vakantie en dan wil ik het liefst na zo’n aflevering even hun slaapkamer in duiken om ze even een kus te geven…

en gewoon dat er mensen zijn die allemaal een arm om elkaar heen slaan en er voor elkaar zijn…en ga zo nog maar even door… zucht…

pff ik zapte er gisteren ineens langs… oh ja. shit vergeten.

maar ook net op het moment dat hij met haar op bed zat enzo… menn

Nou ik vond het een mooie aflevering hoor …

Dat van Dell vond ik vreselijk, zo een lekkere ding ook nog eens :inlove: , maar ook het feit dat die kleine meid nu geen ouders meer had, was echt wel ff :cry:

Maar ook los daarvan, Peter die weer naar Violet ging.

Allison die naar Sam ging …

Charlotte die ten huwelijk gevraagd werd, gewoon de dingen waarbij je beseft dat je alles uit het leven moet halen. Je gevoel en hart moet volgen.

Dus bij alles vond ik het juist een erg mooie aflevering ! :thumbup:

ships gemist ik kan het niet terug vinden alleen kleine stukjes

wie o wie kan me helpen voor de link van de hele aflevering van gister???

ik heb echt zitten janken bij die kleine die gereanimeerd werd. Lekker zo vlak voor de eerste verjaardag van bente die een hele moeilijk start heeft gehad. :frowning:

ik heb hem net gekeken en ook hier lekker lopen brullen… pffff je kan merken dat het de laatste aflevering was…

Komt het volgende week niet dan?

Ik heb even gekeken op Net5.nl en daar zie ik idd aankomende maandag Grey’s Anatomy al staan :think: Terwijl er op Net5 reclame wordt gemaakt dat dat de 30e weer begint :? Ik vind het namelijk ook echt zo’n typische laatste aflevering gisteren, maar bedacht me toen dat er nog 1 week tussen nu en de 30e zit… Heel raar :roll:

*EDIT Heb net even zitten kijken en wat ik begrijp is dat volgende week maandag, de laatste aflevering van seizoen 6 wordt herhaald en vanaf 30 augustus begint seizoen 7 :wink:

Heb altijd wat moeite met die babietjes alleen :shifty: Ze kunnen zo ontzettend veel zo goed namaken, maar een voldragen kind dat de grootte heeft van een prematuur :shifty: Want Maya’s kindje is voldragen, maar hetgeen Addison aan het reanimeren is echt niet voldragen qua grootte, dat vind ik dan weer zonde :shifty: Het feit an sich is heartbraking :cry: Heb er gelukkig nu niet zoveel moeite meer mee allemaal om dit soort dingen te zien, maar kan me voorstellen voor jou Marlies, zo kort voor Bente d’r 1e verjaardag dat alles nog zo vers is dan :hug: Hier alleen nog steeds moeite met de echt realistische dingen, documentaires over prematuren en alles wat daarbij komt :cry:

Ja ik zat ook te kijken van, laatste aflevering ?

Want juist Greys begon ook 30ste pas ??? :think:

Misschien dat juist dan even soort terugblik is ?

Idd Femke, ik schreef het net al in een kleine Edit :lol: Ze herhalen volgende week de laatste van 17 mei (aflevering 16 van seizoen 6)

Zo stom heb ook zoooo zitten janken en dat terwijl ik geen traan laat als ik mijn kleine man voor het eerst naar school breng (ben ik nou raar?) en ik van iedereen om mij heen hoor dat ze zo emo waren…

:mrgreen: :mrgreen: Hier heb ik dus ook niet gehuild he toen ik mijn zoon naar school bracht voor het eerst :shifty: Ik had verwacht van wel en was ook echt verbaasd, was toen ook nog eens zwanger dus voelde me nog schuldig ook dat ik NIET huilde :doh: Dus of we zijn samen raar of we zijn gewoon niet raar :lol: :lol:

@Femke, Jelle en Quinten wrote:

Nou ik vond het een mooie aflevering hoor …

Dat van Dell vond ik vreselijk, zo een lekkere ding ook nog eens :inlove: , maar ook het feit dat die kleine meid nu geen ouders meer had, was echt wel ff :cry:

Maar ook los daarvan, Peter die weer naar Violet ging.

Allison die naar Sam ging …

Charlotte die ten huwelijk gevraagd werd, gewoon de dingen waarbij je beseft dat je alles uit het leven moet halen. Je gevoel en hart moet volgen.

Dus bij alles vond ik het juist een erg mooie aflevering ! :thumbup:

en daarom moest ik ook zoooo vreselijk huilen… het geluk wat mensen op dat moment vinden…