Prison Break

Mischien een rare vraag maar wanneer begint Prison Break weer?



Het duurt me nu wel te lang hoor. :oops:



Hahahahahahaha





IK wil Scolfield ook wel weer zien nl hihihi

Ik help je afkicken :twisted:

Hahahahahahaha nou het helpt niet hoor :wink:





Hij blijft mooi. En ach deze foto is vervormd. Hij is en blijft mooi :inlove:

hmmm, michel en ik hadden het er vorige week ook al over of het nog weer kwam en zo ja wanneer dus ik lees ff mee.

Ik weet wel dat er een nieuw seizoen komt maar wanneer?..







IK hoop gauw…

Seizoen 4
Op 11 maart 2008 maakte Wentworth Miller tijdens een persconferentie in Tel Aviv bekend dat er een vierde seizoen aankomt: "Wentworth confirmed that season 4 of Prison Break is a fact and the shootings will start at the end of March." Hij zei ook dat dit seizoen niet over het ontsnappen uit een gevangenis zou gaan, maar over zijn wraak richting "The Company" omdat zij Sara vermoord zouden hebben. De producers van Prison Break hebben, naar eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het 4e seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas.

Op dit moment hebben de producers van Prison Break 2 previews van seizoen 4 uitgebracht. Ergens in 2008 zal het vierde seizoen zijn première beleven.



ik kan ook niet wachten hoorrrrrrr :mrgreen:

yes, nu alleen nog afwachten wanneer het erop komt.

t zal wel in de winter zijn…

de schrijvers hebben een jaar gestaakt :twisted: daarom duurt het dit keer zo lang :twisted: :twisted:

pas in augustus - september weer:(



(ook een trouwe fan hier :smiley: )

Oohhhhh het begint wel weer Joepieeeeeeeeeee





Word weer smullen.

Maar hier in NL hebben we toch ook nog een paar afleveringen van seizoen 3 tegoed? :think:

Er zijn hier maar 8 afleveringen van seizoen 3 op tv geweest. Door die schrijverstaking is er nu ook geen vol seizoen gemaakt, maar er zijn toch wel meer dan 8 afleveringen gemaakt? :think:



Maargoed, zal inderdaad wel najaar worden voor het hier op de buis komt, hopelijk wel meteen met seizoen 4 erachteraan dan… :pray:

Meiden, het is weer… NU op RTL 5!!! :dance: :dance: :dance:



wij waren het bijna vergeten… maar gelukkig zagen we een reclame voorbij komen pfffffff

We hebben al 4 afleveringen van het nieuwe seizoen gezien. Heel verrassend maar de spanning van de eerste 3 seizoenen is een beetje weg vind ik. Ze gooien het over een heel andere boeg.

en helaas een herhaling van de laatste keer…hopelijk volgende week de afleveringen die we nog niet gezien hebben.



Heb al een stukje van andere gezien maar lijkt me toch weer kicken om te zien hoe het nu helemaal anders gaat.

Ik had die laatste keer maar half gezien, dus ik vond het in dit geval niet zo erg… want de laatste 20 minuten kon ik dus nu wel zien :thumbup:

gelukkig maar dat het een herhaling was…

ikke in slaap gevallen en dus lincoln gemist. zucht!



Het blijft een leuke serie!!!

Ik dacht het te hebben opgenomen, maar we hadden een foutmelding op de digitale tv, dus ook niks opgenomen…gelukkig was het een HH

Ik was wel erg blij met de herhaling, eigenlijk. 't Was al zolang niet meer op tv geweest, dus alles was bij mij aardig weggezakt allemaal. Maar goed, ik zit er weer helemaal in nu! :smiley:

Zin in dinsdag :dance:

maar dinsdag dsu… welke zender en hoelaat/??

rtl 5 om 21.25…



mijn mannetje is prison break verslaafd :lol: