Priscilla stelt zich voor

Hallo allemaal!

Ik ben Priscilla. Ik ben net 26, getrouwd en woon in Hoofddorp. Ik ben 6w5d zwanger van mijn eerste. Het was raak in de 6e ronde.

Sinds deze maand ben ik eigen baas, vanuit huis werk ik als loopbaancoach. Mijn vorige baan was erg stressvol; in mijn laatste maand is er een ongelooflijke druk van me afgevallen en werd ik zwanger. Nu heb ik de luxe om een middagdutje te kunnen doen!

Er zijn tientallen zwangerschapsfora, maar dit lijkt me een gezellig forum waar mensen ook eerlijk durven te zijn tegen elkaar. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Groetjes,

Priscilla

welkom en gefeliciteerd

@Priscilla wrote:

Hallo allemaal!

Ik ben Priscilla. Ik ben net 26, getrouwd en woon in Hoofddorp. Ik ben 6w5d zwanger van mijn eerste. Het was raak in de 6e ronde.

Sinds deze maand ben ik eigen baas, vanuit huis werk ik als loopbaancoach. Mijn vorige baan was erg stressvol; in mijn laatste maand is er een ongelooflijke druk van me afgevallen en werd ik zwanger. Nu heb ik de luxe om een middagdutje te kunnen doen!

Er zijn tientallen zwangerschapsfora, maar dit lijkt me een gezellig forum waar mensen ook eerlijk durven te zijn tegen elkaar. Vandaar dat ik me hier heb aangemeld.

Groetjes,

Priscilla

Hier? Hier zijn we heeeeeeeeeel eerlijk tegen elkaar… soms tot op het irritante af… :mrgreen:

Maar het is wel leuk hier hoor… :wink:

Welkom dus, en veel schrijfplezier…

Hoi,

Ten eerste gefeliciteerd natuurlijk :dance:

En veel lees/tik plezier op het forum.

Groetjes Romata :-*

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

GEFELICITEERD!!!

Welkom en veel lees en schrijfplezier!!!

Welkom en veel forumplezier

Welkom en heel veel plezier hier :mrgreen:

welkom en heel veel plezier

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Heerlijk hoor om eigen baas te zijn! Ben jaloers op je middagdutje (alhoewel ik soms ook wel eens wegdut tijdens vergaderingen :stuck_out_tongue: )

Veel plezier op het forum!

welkom en veel forumplezier