Printen van een topic

Hallo,

Ik was erg blij met de mededeling dat de topics verwijderd gingen worden, want ik moest ze nog uitprinten.
Dat heb ik dus ook gedaan, maar nu zie ik dat op alle geprinte pagina’s het rechterdeel mist :-[ Dus bij de lange zinnen missen er woorden, snappen jullie? Maar ik dan dus veel berichtjes niet meer goed teruglezen en dat vind ik best jammer.

Dit is vast een instelling die jullie kunnen veranderen, dat de printpagina die nu ingesteld staat, op te breed staat afgesteld.

Zouden jullie dit na kunnen kijken/vragen, dan kan ik de volgende keer goed printen. Het jammere nu is dat de topics natuurlijk verwijderd zijn.

Hoeft niet persé gelijk hoor, maar dan weten jullie het vast :wink:

(ben ik een beetje duidelijk :-/)

Hoi,
het ligt denk ik aan je eigen pc instellingen, ik heb er net naar gekeken en de instellingen van het forum zijn wel goed.

Oh, wat raar. Als ik mijn instellingen zou veranderen, krijg ik altijd een melding dat het niet past, of ik evengoed wil afdrukken?

Maarja, als jullie instellingen goed staan, dan moeten het wel op een één of andere manier die van mij zijn :-/ :-/

Vreemd, maargoed het is niet anders, ik zal de volgende keer is kijken als ik een topic wil printen…

Evengoed bedankt :wink: :wink: