prins friso onder lawine bedolven,in kritieke toestand pfff

heftig dit prins friso is onder een lawine bedolven geraakt en gereanimeerd hij ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis pfff

Ik zag het net bij het nieuws :shock:



:kaars: :pray:

tsja die mensen hebben ook twee kinderen, van 7 en 8 geloof ik …heftig hoor

Ik las het ook net, bah! De oudste is in dezelfde maand als Kes geboren, dus 6 jaar. De ander is 5. Ik hoop maar dat alles weer goed komt.

:shock: Ik zet direct de tv aan! Op Ned 1 hebben ze uitzending zie ik.

:kaars: :kaars:



heftig, hopelijk komt hij er weer bovenop !

@Fleur wrote:

Ik las het ook net, bah! De oudste is in dezelfde maand als Kes geboren, dus 6 jaar. De ander is 5. Ik hoop maar dat alles weer goed komt.


5 en 6 dus, oud genoeg om heel erg te beseffen als er iets met je papa is gebeurd, al weet ik zeker dat dat op zich niks met leeftijd te maken heeft, ik weet alleen uit ervaring hoe heftig mijn zoon op die leeftijd reageerde op de ziekte en het overlijden van mn broer

ik las dat Friso een kwartier onder de sneeuw heeft gelegen , dat hij stabiel is maar niet buiten levensgevaar, te kort aan zuurstof gehad en gereanimeerd pff dat is heftig, dan denk je toch aan mogelijk hersenletsel …

Jemig wat heftig! Hopelijk herstelt ie goed…

20 minuten onder het sneeuw gelegen hoor ik op tv.

Als dat gelijk staat aan 20 minuten geen zuurstof, dan heeft die man een wonder nodig.

Zonder al te pessimistisch te willen zijn.

Bah wat een naar nieuws. Ik hoop maar dat hij er weer bovenop komt. :pray:

inderdaad, en wi weet wat hij er dan nog aan overhoudt… :eh:

Geruchten zeggen een schedelbasisfractuur…



:kaars:

@ollie wrote:

20 minuten onder het sneeuw gelegen hoor ik op tv.

Als dat gelijk staat aan 20 minuten geen zuurstof, dan heeft die man een wonder nodig.

Zonder al te pessimistisch te willen zijn.




ja dat dacht ik dus ook , vreselijk

er gaan al onbevestigde geruchten dat de prins hersendood is verklaard…ik hoop dat t geruchten zijn die niet kloppen

Er zijn zelfs geruchten dat hij hersendood is verklaard. Pfff heftig hoor voor de familie.

( en bij hersendood denk ik direct aan een heel lief meisje die met spoed wacht op een stukje donorlever. Misschien heel cru om het nu te schrijven maar ja… het is een heel lief meiske die al heel veel ellende heeft meegemaakt. Zou de koninklijke familie ook donor zijn?)

hij zou buiten de piste hebben geskied…



maakt het niet minder erg hoor.



:kaars: voor hem en zijn dierbaren en hopen dat hij er boven op komt

17.11 uur: Nieuwe verklaring RVD

Een nieuwe verklaring van de Rijksvoorlichtingsdienst:



“Naar aanleiding van het ongeval van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat volgens de behandelend artsen pas over enkele dagen een prognose kan worden gegeven. Op dit moment is zijn toestand stabiel, maar hij is niet buiten levensgevaar. Hare Majesteit de Koningin en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel zijn bij Prins Friso.”

Er word ook gezegd dat er al een melding was van mogelijke lawine gevaar, en dat ze daar wel mochten skiën,maar liever niet. En dat de mogelijkheid is dat hij en de groep het in beweging hebben gebracht.

Vreselijk. Het klinkt ook allemaal niet goed, 20 minuten zonder zuurstof en gereanimeerd… daar kun je bijna niet goed uit komen. :?

Heftig he?! Ik schrok er van toen ik het op de radio hoorde onderweg naar huis.

Hoorde dat de burgemeester van Lech zei dat het niet verboden was om buiten de piste te skiën. Iemand anders zei dat het wel kantjeboord is, dat je tussen de 15 tot 20 min. wel gered moet zijn. De lawine zou ook maar een kleine zijn, maar helaas wel met een ernstig gevolg :frowning:



Heel hard duimen dat het snel beter met hem gaat, helemaal voor zijn kleine meisjes :pray: :pray: :pray: