Prince zoekt vrouw

Geweldig… lig nu al helemaal dubbel :lol:



3 prinsen zoeken een hollandse vrouw.



2 prinsen zitten al in het huis, maar vergeten dat ze geen hofhouders meer hebben dus die bagage blijft buiten staan.



Koffie zetten kunnen ze ook al niet, doen een schep gewone (geen oploskoffie dus) in een kopje en gooien er zo water bij :lol:



Het slaat werkelijk nergens op, gewoon even lowlife humor :lol:

leukkk



welke zender en hoelaat is het begonnen ?

sbs 6 en is nu bezig… vanaf half 10



Fiep kijkt denk ik niet :wink: :mrgreen:

@Zeemeermin wrote:

Pfff, nou jaaaaa… een verkapte boer zoekt vrouw?

Is dat nu op tv?




Ja zoiets :mrgreen:

Vind het gewoon echt komisch :lol:



Deze serie is echt gewoon voor vermaak, heeft verder niets inhoudelijks, gewoon verstand op nul :lol:

Ik vind het erg lachwekkend…



Piet’s weerbericht :lol: :lol: :lol:



Kan me zoooo voorstellen dat je daar niets van begrijpt als je niet hoort wat er gezegd wordt!



En dan eindigen met: ‘Good one’ :lol: :lol: :lol:

Ik moet dalijk mijn lachspieren gaan masseren, krijg zowat kramp.

Die Pita heeft de smaak te pakken hahahaha die wil niet meer terug.

Whahaha geweldig :mrgreen: :mrgreen:



Volgende week ga ik het weer kijken ( naja als ik het niet vergeet ).

Hopelijk plaatsen jullie hier dan weer een bericht in dit topic zodat ik het niet kan vergeten :smiley:

heb het gezien

prachtig

nu wesley

oh ik ergerde me al aan de voorstukjes haha, dus ik ben niet gaan kijken.

Hoewel ik nergens bij nadenken gewoon kijken en lachen vaak wel kan waarderen :lol:

Ik vond het hilarisch :mrgreen: Met prins shiv die op zijn koninklijke dinges is getrapt omdat de meisjes niet alleen voor hem dansen maar voor iedereen 8) En die Italiaan is lekker!!! :drool: :mrgreen: :angel:

@Ninanien wrote:

Ik vond het hilarisch :mrgreen: Met prins shiv die op zijn koninklijke dinges is getrapt omdat de meisjes niet alleen voor hem dansen maar voor iedereen 8) En die Italiaan is lekker!!! :drool: :mrgreen: :angel:




Ja ik heb werkelijk gebruld van het lachen :lol: Maar idd, die italiaan is niet verkeerd hoor!

Heb ook zitten kijken. Erg leuk. Die Livio mag er inderdaad wel zijn en die Pita daar heb ik me erg om vermaakt! :lol: Ik kijk volgende week ook weer hoor.

vondt die italiaan ook erg knap :drool:



heb ook flink moeten lachen om pita echt komisch, vermoed dat prins shiv het nog moeilijk zal hebben in ons landje

Geweldig programma.

Echt even je verstand op nul!!


Ik kijk op sbs6 gemist, maar ik vind die shiv irritant

Die Shiv heeft het aardig moeilijk geloof ik :lol: Hij moet ineens iets doen.

En hij wilde nog wel naar nederland omdat de vrouwen daar minder gereserveerd zijn, haha.



Pita vind ik echt hilarisch, met z’n ‘oploskoffie’.



Livio heeft het iets makkelijker, zowieso is hij een europeaan en reizen gewend.



Ik vind het een lollig programma en heb dan heerlijk gelachen. Ben benieuwd wat er van ze terecht komt.

Ik vraag me af of we het wel sirieus moeten nemen :think:



Ik bedoel er komen enkel geldwolven van vrouwen op af :think:

en die italiaan kan in zijn eigenland toch ook wel mooie vrouwen krijgen lijkt mij.



Apart vind ik het!

@melanie wrote:

Ik vraag me af of we het wel sirieus moeten nemen :think:



Ik bedoel er komen enkel geldwolven van vrouwen op af :think:

en die italiaan kan in zijn eigenland toch ook wel mooie vrouwen krijgen lijkt mij.



Apart vind ik het!




Ze zijn undercover hier. Niemand weet dat ze prinsen zijn. Tja, ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat ook zo is :wink:.

En die Italiaan zei aan het begin van het programma dat hij de Nederlandse vrouw mooier of leuker vindt dan de Italiaanse…