primark? iemand ervaring?

Hoi Allen,

Ik hoor van vele mensen dingen over de primark en zat te denken er vandaag even langs te gaan, maar is het de moeite waard om er eens te kijken of is het echt allemaal troep?

We moeten hoe dan ook nog even langs de action en die zit daar wel in de buurt ook, dus dan kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan maar moet ervoor wel naar Hoofddorp dus is wel ruim half uur rijden met de bus…

Iemand meningen over de primark?

Ze hebben er echt hele leuke kleding tussen zitten. Hoogstaande kwaliteit is het niet, maar de tshirts en pyama’s blijven heel goed in de was hier. Ik heb voor de kinderen zo’n 3 euro betaald voor t shirts met spongebob, etc.

Hou er wel rekening mee dat het loeidruk is en ik weet dat ik het niet hoor te zeggen, maar je bent waarschijnlijk wel een van de weinige zonder hoofddoek daar, tenminste ik neem aan dat je geen hoofddoek draagt.

Niet dat een hoofddoek een probleem is, maar een groot aantal van deze vrouwen hebben ook nog nooit van het bestaan van deo gehoord :sick:

Hoofddorp is sowiezo de moeite waard om te gaan shoppen.

Zou het zo vroeg ook al zo druk zijn met dit weer? Gok dat mensen toch liever richting het strand gaan als ze al vrij zijn? Ik ga het zo ontdekken, ben halverwege… En is t loeidruk en vind ik t niets, ben ik r snel weg en weet ik dat voor de volgende keer. … Adction staat ook op mn to do list ivm elise dr verjaardag en is in haarlem met ov bijna net zo ver weg…

hahaha over die deo ! :lol: :lol:

Moet eerlijk bekennen dat ik het in rotterdam nog niet heb meegemaakt.

Wel dat het liedruk is en een ongelooooooooofelijke bende !

De laatste 3 x dat ik er was de collectie die er hing ook echt 3 x niks

Ik koop er altijd wel bh’s , die zijn erg fijn !

Ik ben er een keer geweest… VRESELIJK. Niet echt iets voor mij (maar goed ik ben zowieso al niet van het shoppen/winkelen).

Wij zijn toen in Luik geweest. Mijn vriend heeft er vorig jaar zomer een driekwart spijkerbroek gekocht. Deze heeft hij nu nog en is nog steeds mooi van kleur.

Het is er inderdaad altijd druk, wij hebben er toen 2 uur in de rij gestaan. Vriend achter mij aan het puffen, zijn dochter pufte mee pfff

Als ik terug ga nooit meer met een kind erbij, hem kan ik dan wel naar buiten sturen :lol:

Ik ben wel eens op een donderdagochtend naar de Primark in Zaandam geweest, dat ging prima. Helemaal niet druk, en van een hoofddoekjesgehalte was al helemaal geen sprake.

Primark is leuk als je voor weinig geld veel wil scoren voor de kinderen. Maar daar is de kwaliteit dan ook naar.

Nou heb het overleefd hoor :slight_smile: Was wel een aardige winkel, vooral voor de kleine maatjes en voor de jongens vond ik er erg veel. Voor de meisjes niet echt super, maar goed…

Wel wat gehaald, ben benieuwd hoe lang het houd…

Meeste voor Elise, het hoeft ook geen 2e kind mee dus en haar leggings van de h&m hadden na 3x dragen onuitwasbare vlekken… Als deze langer meegaan is het al winst dus :wink:

Was trouwens vooral bij de dames al heel erg druk, de kinder en mannen afdeling vond ik wel meevallen, al was het wel vrij groot en dus moeite om Elise in de gaten te houden… Was er dan wel al om half 10.

Hai L. goed dat je het toch geprobeerd hebt. Ik ben er 2 keer geweest en 1 keer zonder kids (met is echt een chaos).

Moet zeggen dat voor de basics (shirts, hemdjes, long-sleeves e.d.) voor het wel de moeite waard is.

Leuke kleding heb ik er verder niet gevonden, het is er vast wel,maar heb het geduld er dan ook niet zo voor.

Ben er 1 keer geweest op koopavond precies met etenstijd, meteen na 17:00 uur uit het werk. Heerlijk rustig!

Sindsdien heb ik niet zo de behoefte gehad te gaan eerlijk gezegd…

Mandy, met Elise vooral vond ik het ook wel ff een gedoe want die vond alle jurkjes leuk en liep overal heen enzo.

De meiden afdeling was vooral zoeken, grote maten, kleine maten… maar 1 rek aan de muur en wat losse hangrekken vond ik Elise dr maat en we hebben uiteindelijk 2 basic leggings ( toch basic dus :wink: ) meegenomen en 1 (wat later skinny bleek ) jeans. Elise draagt normaal 104 in broeken ( kippekontje ) dus had 110 meegenomen, maar doordat het een skinny is past hij met 110 prima, zit wel wat apart bij dr buik, dus denk dat ze daar nog net iets langer moet worden, maar voor de rest valt ie prima.

Verder nog een set maillots meegenomen, ook basic dus :wink: en een shirtje voor Jesse in 98, benieuwd hoe die valt, anders gaat hij in de doos voor Thijsje. Was 18 euro kwijt, waarvan het meeste voor de broek.

Vind je de jeans ook niets voor je mannen Mandy? Ik vond er wel leuke jeans tussen liggen… Weet niet hoe lang ze meegaan, daarom ook maar even nog niet voor Jesse meegenomen. Dacht laat ik eerst eens even testen met Elise, die doet er iets langer mee :wink:

Ik kon er alleen niet echt hemdjes vinden ook voor jongens, maar dat kan aan de indeling liggen ook weer… verder al veel winterkleding en het was erg onoverzichtelijk, daardoor moest ik goed zoeken/kijken maar zag wel aardig wat vooral dikkere dingen hangen al voor Jesse en misschien zelfs wel voor Thijsje. Maar goed… daar kijk ik op een later tijdstip wel naar, eerst maar eens kijken hoe dit meegaat.

Pyama’s e.d. leken me ook wle oké en veel keus, erg veel keus voor amper wat!

Iemand ervaring met de kinder winter jassen?

Ik zag nl 2 leuke hangen voor weinig bij de primark in zaandam.

Ik heb er eigenlijk nooit naar de kinderkleding gekeken. Vind altijd voldoende in de opruiming van de Shoeby, wat dan hetzelfde kost. Heren moeten echt smalle broeken hebben,maar wie weet ga ik wel eens wat afrag broeken halen daar.

Vaak haal ik die juist bij de 2e hands winkel. Daar liggen goede merk broeken voor zeer weinig. Kan de Primark niet tegenop.

@irry-me wrote:

wat is dan voor weinig? voordat ik eens afreis naar die winkel. En de kwaliteit waar is die vergelijkbaar mee? ala h en m? of c en a?? oid?

@konijn wrote:

@irry-me wrote:

wat is dan voor weinig? voordat ik eens afreis naar die winkel. En de kwaliteit waar is die vergelijkbaar mee? ala h en m? of c en a?? oid?

Hmm, ze beweren H&M kwaliteit voor Zeeman prijzen. Ben het deels eens.

De basics hier komen wel aardig overheen met H&M of C&A (vind daar soms weinig verschil in zitten), heb wel 1 a 2 items gehad,die ik wat minder vond…als het echt heel goedkoop is, verwacht ik geen mega kwaliteit.

@konijn wrote:

@irry-me wrote:

Kleine kindermaten(mt98)hing daar voor € 7,= en grotere (mt 164)voor € 13,=

Er hangen ook duurdere,maar vind deze wel heel leuk.

@mandy_d. wrote:

@konijn wrote:
@irry-me wrote:

De basics hier komen wel aardig overheen met H&M of C&A (vind daar soms weinig verschil in zitten), heb wel 1 a 2 items gehad,die ik wat minder vond…als het echt heel goedkoop is, verwacht ik geen mega kwaliteit.

Mwah, vind het meer Zeeman-kwaliteit voor H&M-prijzen eigenlijk.

@D. wrote:

@mandy_d. wrote:
@konijn wrote:
@irry-me wrote:

Mwah, vind het meer Zeeman-kwaliteit voor H&M-prijzen eigenlijk.

Hahaha…ik vind soms H&M en C&A bijv. 1 pot nat…en de prijzen idem.

Zo goedkoop is C&A bijv. niet eens meer.

De basics hier waren wel stevig en goed,maar de items die ik kocht waren zo stuk. Kortom, zoals je zei, Zeeman…

de leggings die ik heb gehaald zijn wel goed ( tot nu toe ) maar voor die paar euro… De spijkerbroek van Elise ook wel, alleen is het riempje dat erbij zat denk ik zo stuk ( maar voor 9 euro een broek met riempje, ach…) De maillot gaan we nog ontdekken en shirtje voor Jesse ook ( of voor Thijs, ligt er ff aan wanneer hoe Jesse groeit )

Winterjas voor max 20 euro zou ik wel willen proberen, misschien binnenkort eens kijken naar de wintercollectie… Heb er wel al 1 voor 9 euro van MP dus die mag ze eerst afraggen op school :wink:

Jesse heb ik al een winterjas liggen ( meerdere zelfs, zijn alleen allen nog wat ruim, wel verschillende maten ) en voor Thijs ook van Jesse nog van 2 jaar geleden.