Prikpil

De uitwerking kan lang zijn heb ik al gelezen, maar wanneer loopt je cyclus weer normaal?

Ik moet 21 juli mijn prikpil eigelijk weer laten zetten…

Maar die laat ik dus niet meer zetten.

Is het gewoon dus effe afwachten wanneer ik weer ongesteld word?

En stel dat dat ook onregelmatig is, dus bijvoorbeeld dat het nog twee maanden wegblijft, en stel dat ik dan al zwanger zou zijn, hoe kom ik daar achter???

Ik kan mn vraag moeilijk uitleggen dus ik hoop dat iemand mijn berichtje snapt. :oops:

Na de prikpil kan je lichaam inderdaad nog een hele poos in de war zijn. Als je niet ongesteld wordt en zwanger zou zijn, zou je dat kunnen merken aan kwaaltjes of je moet een test doen. Ik heb ook heel wat zwangerschapstesten gedaan in een periode dat mijn lichaam van slag was en ik niet ongesteld werd. :?

Dus toch… Hmm nou ja dan maar effe zien hoe het gaat… :mrgreen:

Ik heb 1x een prikpil gehad en ik werd er helemaal maf van. Maar dat was niet je vraag. :angel: In de werkzame periode van het ding was ik doorlopend ongesteld :twisted: en toen ik eigenlijk een nieuwe moest halen stopte dat en bleef het bijna een half jaar weg. (Voor mij was dat :dance: ) Daarna een paar keer gewoon ongesteld geweest en toen aan de gewone pil.

En achter een zwangerschap kom je volgens mij ook alleen door te testen…

Hopelijk heb je er wat aan…

Oke… Bedankt voor jullie antwoorden…

We gaan er maar gewoon aan beginnen hahahaha!

We zien wel hoe en wat…

:wink: