prikpil of anticonceptie staafje?

@catty wrote:

Hier de Gynefix (spiraal die vastgezet wordt in je BM). Nog wel ongesteld maar heel weinig en geen hormonen meer in mijn lijf, ideaal!

Hier hetzelfde, behalve m’n menstruatie, die is bij mij ‘normaal’ qua bloedverlies (niet heel veel maar ook niet weinig).

Maar verder zweer ik hierbij, geen hormonen, ik voel niks van die spiraal, regelmatige cyclus, kortom: ideaal!

Nadelen voor mij: meer puistjes omdat ik geen hormonale ac meer gebruik.

Je kan je menstruatie niet uitstellen wat ik weer van de pil wel heel fijn vond. Maar goed, ik kan hier wel mee leven.

@bigsby wrote:

Dat is ook zo, ik kijk gewoon even wat de ha zegt. Hier hoor ik alleen maar negatieve verhalen, ik kwam op de prikpil omdat ik iemand sprak die er heel blij mee was. Als de ha er positief over is dan ga ik het denk ik zelf gewoon proberen en ik hoop dat het bij mij allemaal mee valt.

Een spiraaltje zie ik gewoon niet zitten, ik wil er niks in hebben :shifty:

Heb je een keuze kunnen maken?

Ik ben van de pp afgegaan vanwege de bijwerkingen maar ik ga toch morgen weer voor een prik.

Nadat ik de laatste prik heb gehad, duurde het 14 maanden voordat ik weer ongesteld werd en sindsdien ben ik 2 keer per maand een week ongesteld. Weet niet wat erger is!

Dus ik ga weer proberen hoe het nu bevalt. Die extra 5 kilo is er overgens nooit meer af gegaan. Nu maar hopen dat er nu niet weeer 5 bij komt haha!

Ik heb nu 3 prikken gehad, en het bevalt me prima. Ik ben niet meer ongesteld en zover ik weet heb ik geen bijwerkingen :wink:

Geweldig! Ik ben blij voor je, ik ga ook voor een nieuwe poging :thumbup:

Ik heb nu voor de 2e keer een staafje en ik ben er heel erg tevreden over!!

Tijdens die periode niet ongesteld geweest en verder ook geen andere bijwerkingen.

Nadat de eerste eruit was,was ik al binnen een maand of 2 gelijk zwanger.

Binnenkort gaat het 2e staafje er ook weer uit en hoop ik ook weer snel zwanger te zijn…

Kortom, hier alleen maar positieve verhalen over de Implanon.

@MiniMouse wrote:

Binnenkort gaat het 2e staafje er ook weer uit en hoop ik ook weer snel zwanger te zijn…

Oh wat leuk!! Succes meid!!

@bigsby wrote:

Ik heb nu 3 prikken gehad, en het bevalt me prima. Ik ben niet meer ongesteld en zover ik weet heb ik geen bijwerkingen :wink:

Merk je een groot verschil met de gewone slik pil?

Hey Miro!!!

Mn buddy bij de jan 2011 mama’s wat leuk je hier te zien!!!

Alles goed met je?

Dankjewel!!! Xxx