Hoihoi,
heb even een vraagje:
Ik weet dat de kids na een week ziek kunnen worden maar hebben ze op de dag zelf of de dag erna ook kans op veel last van deze prikken???
Veron krijgt namelijk 14 mei deze prikken en hij gaat daarna 2 dagen uit logeren (en ik ben niet in de buurt, ben een dagje met het werk naar Euro Disney) en ik wil oma niet opzadelen met een ziek kind…
En om eerlijk te zeggen heb ik weinig zin om als het niet nodig is het bureau uit te stellen…
Dus ervaringen gevraagd…
gr patricia
Hier heeft Ruben op de dag van de prikken zelf alleen wat last van een stijf been gehad. Voor de rest na een week of zo nogal hangerig, maar geen koorts/vlekken of zo.
Ik persoonlijk, zou het opschuiven. Mocht hij onverhoopt toch ziek worden van de prikjes dan zit jij ook niet lekker ermee… maarja das mijn mening
Heel erg veel plezier in euro disney!!! :mrgreen:
ik heb hem toch maar verzet… Als ik er nu al over aan het twijfelen ben wordt dat alleen maar erger en dan kan ik niet genieten van een dagje uit…
Hij mag nu 4 juni voor de prikjes…
gr patricia
Ik heb het voor Rav ook verzet omdat hij bij mijn schoonmoeder gaat logeren op de dag dat hij de prik zou krijgen.
Ik vind het toch een vervelend idee dat hij ziek kan worden en ik er niet ben. Dat kan natuurlijk altijd wel. Maar ik vond het toch prettiger. Rav gaat in juni voor de prik.
Oh, we waren tegelijk aan het typen :lol: .
We hebben het dus allebei verzet.
mijn dochtertje had nergens last van alleen na 5 dagen sliep ze snachts iets onrustiger maar ze sliep wel gewoon door verder niks :think: maar het is wel bij elk kind verschillend
Lukas heeft van geen enkele prik last gehad.
Ik hoop dat het ons ook bespaard blijft ik ga maandag met Yeline heen voor de prikken. (de vorige keer mocht niet omdat ze ziek was)
Mick heeft ze vandaag gekregen en tot nu toe nergens last van…
Sara heeft een paar dagen flinke koorts gemaakt. Maar ze was verder wel vrolijk en niet ziek.
Veel plezier!!!
Kaylee heeft de dag zelf geen last gehad, en een week later was ze twee dagen wat hangerig met wat verhoging.
Bij ons wat het ook een week later dat Lasse ziekjes werd. En we waren toen net op vakantie. Ons hadden ze niet gewaarschuwd om geen vakantie te plannen een a twee weken na de prik :wall:
Ik hoorde van anderen dat hun cb wel gewaarschuwd had.
Bij ons de dag na de prik een explosie aan rode bultjes. Dat schijnt een van de mogelijkheden te zijn
Wisten we dus niet…en was ons ook niet verteld :evil:
Goed dat je het hebt verzet, hoef je je daar gewoon geen zorgen om te maken. :thumbup:
dave heeft er geen last van gehad, hij was ook bij zijn grootouders…ik moest werken.
gelukkig was er niets om me zorgen over te maken…
en tijdens die week erna ook geen last gehad :thumbup:
lars had op donderdag prikken gehad en vanaf dinsdag daarop was hij hangerig ziekjes vervelend enz…
hier zeggen ze op het cb dat ze 10 dagen na die prik ziek kunnen worden.
Guus heeft nergens last van gehad. Het CB waarschuwde mij wel dat er een reactie kan plaatsvinden tot 2 weken naderhand. Dan kun je de afspraak en je vacantie beter plannen, vandaar de waarschuwing hier.
Succes, Petri