Marit is echt ontzettend verkouden!! Zo snotterig is ze nog nooit gweest…Aankomen week moeten we ook weer richting cb, voor de 11 maanden prikken DKTP en HIb…
Als ze dan nog zo verkouden is zouden jullie dan deze prik geven?
Ze verder niet ziek, gewoon gezellig en vrolijk en heeft voorhene ngo geen last gehad van deze prikken…
Wat zouden jullie doen? :think:
Heeft ze anders last van prikken? Bij DKTP kunnen ze geloof ik na een week gaan reageren. Maar als je het niet ziet zitten dan verzet je hem toch gewoon een maand? Hier is Sem heel verkouden en ik moet a.s. donderdag weer maar ik laat het gewoon doorgaan, zit nu nog thuis dus als hij gaat reageren is hij lekker bij mij, als ik het verzet kan het zo maar zijn dat ik weer aan het werk ben en dan is het veel vervelender natuurlijk…
He mop :-*
Ik zou t aankijken
Fieke die moest de 29e en die heb ik de 29e afgebeld, want ik vond ze toch niet lekker genoeg.
Vonden ze hier geen probleem en nu moet ik as donderdag dus dat is weer binnen 2 weken :thumbup:
Wanneer moet je dan :think:
Vrijdag…dus kan nog ff :mrgreen:
Ik had hetzelfde vorige week, maar de verkoudheid was echt al stukker minder toen ik de afspraak had, dus ik heb het wel door laten gaan. Ze heeft de hele middag geslapen, beetje lappenpopje, lodderige oogjes… Maar 's avonds was ze weer haar vrolijke zelf :thumbup:
ik zou het door laten gaan.
Onze dochter was altijd verkouden en dus ook als we voor prikken naar het cb moesten.
Heeft er geen last van gehad.