Prikje

ik ook niet…had het alleen uit voorzorg (tja, onzekere moeder hè 8) )

ahum, komt ze weer aan… maarruh…



een tubetje rescue-creme van bach halen bij de natuurvoedingswinkel… na de prik METEEN op de prikplek smeren en naderhand nog een paar keer herhalen… hier heeft het bij beide kinderen ervoor gezorgd dat ze geen stijve beentjes kregen… en verder geen last van de prik zelf. Of je kindje er last van krijgt in de vorm van verhoging of hangerigheid ligt helemaal aan je kindje. Overigens zijn de 60 mg paracetamol gewoon vrij verkrijgbaar bij de apotheek, gewoon ff om vragen. Kun je ze niet vinden volstaat een halve(idd in delengte doorgesneden) zetpil van 120 mg.



Overigens gebruik ik die rescue creme ook bij blauwe plekjes en kleine schaafwondjes ,e cht superspul!!!

@Daantjuh wrote:

Maar je kan ze niet kopenbij de apotheek… Moet op doktersadvies…



En ik rommel liever ook niet met medicijnen…

Hopelijk heeft hij het niet nodig… Ben niet zo gek op




Zetpillen paracetamol van 60 mg die mogen ze gewoon hebben

hoor, niks doktersadvies en niks doorknippen. Vraag maar

na bij de apotheek daar zijn ze gewoon te koop. Ik heb ze hier vorige maand nog gekocht en 2,5 geleden voor Anoek ook.



Zou het wel in huis halen hoor, altijd handig. Misschien krijgt

íe wel opeens koorts 's-nachts. Dan is het lekker als je ze in huis hebt.

Ik heb ze ook van 60 mg! De verpleegkundige zei bij Jayden z’n 1e prikjes dat ik bij de drogist maar zetpillen moest kopen en die idd door midden moest knippen. Toevallig kwam ik meteen daarna iemand van mijn pufclub tegen en die zei dat de da bij ons ze niet mee wou geven en die had haar door verwezen naar de apotheek, en die hebben ze wel geschikt voor baby’s! Echt geen doktersvoorschrift bij nodig hoor, is gewoon losse handverkoop!

super, ga ik straks gelijk even halen… Thanks voor adviezen

He Daantjuh,

hoe ging het gisteren?

Ja, hoe is het gegaan?



Goeie tip van die rescue creme! Schrijf hem op m’n lijstje!



Wij moeten de 24e…zie er ook nu al tegenop :shifty: