Morgen om 15 uur moeten we in de dierenwinkel zijn, Daphne en Myrna hebben meegedaan aan een kleurwedsrijd en nu heeft Daphne een prijsje gewonnen, die mogen we morgen dus ophalen… :thumbup:
Vind het zo leuk voor haar, ze heeft zo erg haar best gedaan en zo mooi gekleurd dus ze vediend het ook, Myrna ook hoor, maar haar kleurplaat is niet gekozen helaas…
Misschien krijg je wel een leuk hondje
hihihihi wij hebben al een leuk hondje
gelukkig verkopen ze daar geen hondjes, wel vogels, konijnen en cavias, tis een kleine winkel…
Oh wat leuk zeg!!!
Dit soort dingen vergeet je als kind niet…
Ik ben benieuwd wat ze krijgt hoor!
Veel plezier! :-*
Leuk hoor! Ben benieuwd wat ze gaat krijgen.
Ze had dus de eerste (hoofd) prijs, van 5 en 6 jarigen…kwam met een gigantische doos thuis, helemaal trots, moest op de foto bij de fotograaf voor de krant/wijkkrant/huisaanhuis (weten we niet precies), ze was ook niet echt lekker in orde, dus Karel en zij gingen snel weer naar huis…
Het kado was een medical trolly, met heel veel ziekenhuisspulletjes :thumbup: helemaal geweldig vind ze het?
Met de stetoscoop naar de baby luisteren, mama bloedpikken en mama aan de ecg hihihihi :inlove:
oow wat leuk !!!
gefeli daphne !!! :-*
Zohee da’s wel ff knap hoor!
: :thumbup:
Heel goed gedaan en een heel mooi kado :thumbup:
wat goed zeg!!
Wauw!!!
Zeg maar tegen Daphne dat we hier allemaal heeeel erg trots zijn op haar!
Enneh…wat zal ze nu veel doktertje spelen zeg! :inlove:
(Vanmorgen toen ik wakker werd dacht ik: hee, Daphne heeft haar prijs gekregen, even kijken wat het is…hihi)
Leuk ! :thumbup:
Zo ik hoef dus niet perse mee naar de dokter als er wat mis is, vraag gewoon hier aan Daphne , of ze weet wat het is!
Wat leuk!!
Hartstikke leuk zeg!
wat goed zeg!! :thumbup:
en wat leuk!!! :dance: :dance: :dance:
Wat leuk zeg!!!
Gefeliciteerd. Ze kan nu lekker veel oefenen als doktertje, hihihihihi
Mijn dochter had bij de trekpleister de 1e plaats van de 4 jarigen. Ze kreeg een wie is het spel.
@zonnetje01 wrote:
Wat leuk zeg!!!
Gefeliciteerd. Ze kan nu lekker veel oefenen als doktertje, hihihihihi
Mijn dochter had bij de trekpleister de 1e plaats van de 4 jarigen. Ze kreeg een wie is het spel.
gefeliciteerd! Dat is ook heel leuk en mooi om te krijgen…
wauwww leuk hoor