Ik was de was aan het doen en Anique kwam helpen.
Ze vroeg: Mama, mag ik de wassuiker er in doen?? :inlove:
Merijn van de week… hij gaf me een kusje met een hoop speeksel…
zegt ie, ’ nu heb je mijn lippenwater op je mond he mam’ :mrgreen: :inlove:
Bij Aniek op de psz waren ze lekker buiten aan het spelen. Ineens horen ze een harde ‘tik’ tegen het raam. Was er een vogel tegen aan gevlogen. Roept Aniek naar de juf ; Kijk juf Corrie, een pechvogel!!! :inlove: :inlove: :inlove:
melissa: mama ben jij een meisje of een Jommetje
ik: nou wat denk je dat ik ben
Melissa: jij bent een meisje, maar waarom heb je dan geen staartjes in
ik: meisjes hebben ook wel eens kort haar
Melissa: waarom ben je een meisje dan
ik: ik heb borsten, meisjes hebben vaak grotere borsten
Melissa: ja die krijg ik ook als ik naar de basisschool ga :inlove:
R. en M. moeten hun kamer opruimen, aangezien het daar een enorm slagveld is van dekens, kleren, speelgoed, boeken en spelletjes.
Heel voorzichtig komt R. zeggen: ‘Mam, nu heb ik wel zin in een beschuitje!’
Mam heeft het allang door, en zegt: ‘Mooi, dan krijg je die zodra julolie kamer op is geruimd!!!’
En R. druipt met een sip gezicht weer af…
Mevrouw houdt er namelijk niet zo van dingen te ‘moeten’ van haar papa en mama, dus dan gaat ze constant tijd rekken, en moet ze ineens heel nodig naar de wc, of ze komt allerlei dingen vragen…
Deze was nieuw! :lol:
Bo zat van de week uitgebreid haar plasser te bestuderen terwijl ze op de wc zat.
Bo: ‘‘Die heeft Pappa gemaakt’’
Ik: ‘‘Pappa en Mamma hebben samen jouw plasser gemaakt.’’
Bo: "Ja, met de hamer!’’
:lol: :lol: :lol:
Wat geweldig toch, wat die kleintjes allemaal verzinnen!
Danique wilde vandaag haar ‘op een grote paddestoel-speldjes’ in haar haar.
Die zijn rood met witte stippen :mrgreen:
We waren gisteren in het bos met opa en oma. Oma hoorde een koekoek en haalde de kinderen uit hun spel in de speeltuin bij het pannekoekenhuis om ze naar de koekoek te laten luisteren. Ze moesten héél stil zijn en goed luisteren. Toen Kes hem hoorde zei hij lichtelijk geirriteerd; “nou, was dat alles?!”
Vandaag vertelde een kindje op de opvang aan de leidster dan mama wel eens rookt als ze gaat stappen.
Nou zegt Anoek mijn mama rookt kip ! :lol:
(van de week een kippetje buiten op de BBQ gerookt, dat heeft denk ik
indruk gemaakt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: )
haha, ik zie het helemaal voor je, jij met een kip in je mond hahahahahaha.
jolijn wil niet naar de basisschool, want daar zijn allemaal bazen.
en we hoorden in de auto op de radio Frank Boeijen: Iedereen is de weg kwijt. Zegt Jolijn, wij zijn ook de weg kwijt he.
Ik: nee hoor, ik weet precies waar we zijn.
Jolijn: Nee, we zijn wel de weg kwijt, er ligt alleen maar zand…
(klopt, de weg is opgebroken voor ons huis…)
Luna gisteren tegen d’r vader…
Luna: papa ik heb een cadeautje voor jou op school liggen
Ik: sttt joh dat mag je niet vertellen dat is geheim
Luna: nee hoor is een stropdas
:wall: :wall: :wall: :lol: :lol:
:lol:
Nancy trekt het gordijntje bij de keukendeur er prongelijk af;
‘oh sorry mama dat deed ik niet prinses’ (expres dus).
@Angel & Luna wrote:
Luna gisteren tegen d’r vader…
de verpakking van het cadeautje was dus gevouwen als een overhemd met stropdas :lol: :thumbup:
en aangezien Luna zo ongelooflijk veel geduld heeft :liar: :liar: :liar:
weten we dus ook dat het een tegeltje is met een hand afdruk van haar ipv een stropdas :lol:
@Angel & Luna wrote:
@Angel & Luna wrote:Luna gisteren tegen d’r vader…
de verpakking van het cadeautje was dus gevouwen als een overhemd met stropdas :lol: :thumbup:
en aangezien Luna zo ongelooflijk veel geduld heeft :liar: :liar: :liar:
weten we dus ook dat het een tegeltje is met een hand afdruk van haar ipv een stropdas :lol:
Oooh, jullie ook al zo’n geduldig tiepje? Hier ook, het kadootje wilde ze persé zelf vasthouden op weg naar huis. Bij thuiskomst was het papiertje er al af :roll: :?
Bo gisteren: “Pappa is naar de televisiepuit”
(Pappa heeft de laatste tijd nogal last van zijn rug en gaat sinds een paar weekjes naar…juist…de fysiotherapeut!)
Chrissy: :lol: :lol:
nee Luna blijft maar aandringen en aandringen net zo lang tot papa het open maakt
en ze wou het ook zelf dragen en ik zei nog ja dan moet je wel zachtjes lopen :? 5 meter van de deur had ze toch ineens haast en ja daar ging ze :wall: gelukkig alleen een hoekje beschadigd (en zelf had ze niks )
We hadden pudding ( die van Mona). Roept Kimberly ineens: mama, ieuw een pluis!
Dus ik kijken, maar er zat niks in dr pudding. Dus ik zeg dat, krijg ik als antwoord:
“ieuw, hij wiebelt, BAH!”
En mevrouw weigerde ook maar 1 hapje te nemen. :mrgreen:
Sinds een paar dagen zijn we bezig mijn dochter zindelijk te krijgen. We laten haar lekker in haar blote billen rondlopen en het gaat echt super. Gisterenmiddag zit ze op de grond alles wat tussen haar beentjes zit grondig te bestuderen. Ze zit zo eens te kijken en begint keihard te lachen. Komt ze naar me toe en zegt: Kijk eens mama, het is een mondje!!! :doh: :lol: Dus ik zeg: nee joh dat is geen mondje het is je plasser/vagina. Zegt ze: Neeeeeeeeeeee is geen pagina het is gewoon een mondje!
Toen haar papa van het werk thuis kwam moest hij van haar natuurlijk ook meteen kijken naar haar ‘mondje’ :lol:
Emma zat laatst bij papa in de auto en hield het handvat boven het portier vast. Dus papa vroeg of hij misschien te hard reed.
“Nee, ik hou deze vast, anders kunnen ze het dak pikken!” :think: :mrgreen:
En ze weet ook precies hoe mama zich voelt 's ochtends; ze zat bij me in de badkamer vanmorgen en zei, toen ik klaar was met m’n make-up en haren föhnen: “Nu ben je weer jezelf, mama…”
@Paultje wrote:
En ze weet ook precies hoe mama zich voelt 's ochtends; ze zat bij me in de badkamer vanmorgen en zei, toen ik klaar was met m’n make-up en haren föhnen: “Nu ben je weer jezelf, mama…”
:lol: :lol: :lol:
die vind ik echt grappig :lol: :lol: