Hahaha ja dan denk je…en bedankt !!
Nou die van mij noemde het eens billen van voren :mrgreen:
:mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Wat een leuke uitspraken :lol:
Tygo zat vanavond in z’n neus te peuteren.
Vraagt zijn vader “wat zit je met je vinger in je neus?”
Antwoord van Tygo “verstoppen”
:inlove:
hehehe verstoppen
vandaag waren we op het strand
en mario was bezig om een kuil te maken waar tyg zijn voeten dan ingegraven werden.
hij kwam er telkens weer uit en zei dan dat ie wéér in de kelder wilde :mrgreen:
jolijn vertelde aan oma dat ze haar drinkflesje pas zelf mocht vasthouden ‘als het opper is’. :mrgreen:
Tyg gaat na lang tijdrekken toch maar naar zijn kamer, waar het licht al uit is:
wat is het hier dónkerrrrr!!!
3 buiken :lol:
Heerlijk alle uitspraken :inlove:
Mika vandaag tegen papa die net terugkwam van de kapper, eerst even kijken en daarna: ‘papa, wat ben je knap geworden’ :inlove: :lol:
:mrgreen: drie buiken :lol: daar wordt je vrolijk van!
Ik deed M zonnebrand op van de week zegt ze ‘ja lekker luchtig’ :mrgreen: .
En vanmorgen kamde ik haar haar voor we naar het KDV gingen zegt ze ‘ja de knoopjes hoeven niet mee hè’ :mrgreen: .
En ze wilde haar hello kittyshirt niet aan zegt ze ‘poesje wil niet naar de creche’ :mrgreen: .
Wel leuk hoe die fantasie nu gaat werken .
Wij reden gisterenochtend over de snelweg naar mijn werk. Joost zat achterin en zag een vrachtwagen vol varkens voorbij komen…
Joost: “Kijk mam , varkens, gaan die ook allemaal werken?”
(mama koos even voor een leugentje om bestwil :oops: :shifty: )
Ikke: "Ja schat die gaan vast allemaal werken
Joost: “Centjes verdienen?”
Ikke: Ja centjes verdienen
…2 minuten stilte…
Joost: “mama da kan toch nieeeeee, die hebben toch geen portomoneeee??!!”
Ik zat bijna in de vangrail van het lachen :lol:
hahaha wat een logica he!!
Whuhahaha geweldig!!
Hier ook weer van de week:
Ik was in de tuin aan het klooien en deed mijn peukjes (ik rook :oops: … nog wel, ik stop als ik de pil wegdoe) in een kartonnen doosje. Die moesten uiteindelijk in de container, maar ik liet het doosje nog even op de grond staan.
Kiki begint op een gegeven moment op dat doosje te stampen.
Ik: “Kiki, laat dat… dat moet in de prullenbak”
Kiki: “Neehee… hihi”
Ik: “kiki ik tel tot drie: 1…2…3…”
Ze stopte er niet mee, dus even op de trap.
blèren natuurlijk.
Toen ze klaar was met huilen, ik ernaar toe:
“Meissie, wat heb je nu verkeerd gedaan?”
Kiki: “Ik heb op het doosje gestampt, maar dat mag niet, dat heb jij gezegd. Doosje moet in de prullenbak!”
Ik: “Ja maar schat, als je dat zo goed weet, waarom doe je het dan?”
Kiki: “Omdat het MOGELIJK is!”
Nou… mij viel even niks meer in, hahahaha.
Omdat het mogelijk is… pffff :lol:
haha, wat is Kiki een bijdehand ding zeg :mrgreen:
en Joost, wat ontzettend lachen :lol:
ik moest even een paar pagina’s bijlezen, heb in een deuk gelegen :lol: :lol:
opa en oma wonen naast ons huis, we delen een groot stuk van de tuin samen. Dus Teun loopt daar vaak naar binnen. Mijn vader zit nu thuis met een hernia, dus dat is voor Teun extra gezellig. Vanmiddag:
Teun: he, waar is opa nou?
Ik: die is even weg
Teun: ooohh, naar THERAPIE zeker? (en dan zo’n wijs -ikweetallestochal- gezichtje :mrgreen: )
vanmiddag ging er een bijenvolk zwermen, ze hingen in de appelboom (opa is imker). Opa zat op het bankje te kijken wat ze gingen doen. Teun ging er naast zitten, is een tijdlang stil en zegt dan: nou, dat lijkt wel een hoop stront! :shock:
afgelopen weekend hielp Teun mee toen ik in de tuin aan het werk was. Ik knipte de buxushagen en Teun wilde alles bij elkaar vegen. Ik zeg tegen hem: pak maar de handveger, daar gaat het goed mee.
Teun: nee mama, ik moet nu bladharkeren :roll: :mrgreen: en hij ging z’n bladhark pakken 8)
Geweldig weer, die kids van ons… :lol: :inlove:
Ik douche ieder avond met Saar samen, en aan het eind ga ik even bij haar op de grond zitten en dan gaan we spelen met flesjes enzo… Gaat zij mij wassen…
Tilt ze met 2 handjes mijn borst op, kijkt er onder… nog een keer omhoog… roept ze keihard: BALLETJE, KOM NOU UIT!!!
Tegen Sjaak, haar konijn, Kom nou hier tutje… (heeft ze niet van mij :oops: )…
whahahaha en bedankt! :mrgreen:
mama, waars pipi nou?
(weer onder de douche)
ik: heb ik niet, alleen jongens hebben een pipi
stilte
ik: wat heeft mama dan?
Tyg: billen!
Tyg zit de katten achterna
en vindt er eentje onder het bed:
heeeeee ik zie een staaaaaartje!!!
ik probeer hem een beetje af te leiden, want die beesten hebben geen leven: en waar is Tygo zijn staart?
Tyg: stil… staat op en zegt: ikke heb alleen billen :roll:
:inlove:
Reactie van Kaylee, nadat ik Jayden de jong oranje bandana had opgezet:
Nu is Jayden ook Pietje Plaat! (Piet piraat) :inlove:
stuiterbal = stoute bal :mrgreen:
En ze vroeg vanmorgen of ik een broertje voor haar wilde kopen :mrgreen: .
Ik zei dat je die niet kan kopen maar dat die uit de buik komen. Nou niet uit mijn buik zei Maaike. Uit mama’s buik mocht wel.
Dus ik vertelt dat er voorlopig geen broertje kwam (het mocht geen zusje zijn trouwens) maar dat als die er kwam die wel hier kwam wonen.
Nou daar moest ze even goed over nadenken of ze dat wel wou :mrgreen: .