prietpraat

Onze zoon was laatst echt superactief.

Vraag ik aan hem: Thijs waar heb jij die energie vandaag, mama kan ook wel wat gebruiken.

Zegt Thijs: bij de supermarkt, mama.

Nou, je kon mij natuurlijk opvegen.

Ga ze echt eens opschrijven. Heerlijk zulke uitspraken.

Hubbie was laatst een beetje gek aan het doen

Melissa zegt: papa doe nooomaal

Teun vindt nijntje erg leuk…dus toen we vanochtend vroeg met z’n allen in bed lagen te knuffelen zegt 'ie zo tegen z’n broertje:

Haaaaaa Stijntje, hief konijntje!! :inlove: hij kan de L niet uitspreken :wink:

nog zo’n uitspraak:

ik: ik hou van je!

teun: nee, zeg maar Teun!

ik: okee, ik hou van Teun

teun: ja, das beter mama

en gisteravond vroeg ik: hoe oud ben je, Teun?

zegt hij zomaar uit het niets (hij antwoord normaal braaf met ‘kwee’): ik is kwaaluf!

:lol:

hier een meiske dat de L wel maar de W niet uit kan spreken:

in de speeltuin roept ze steeds:“mama ik op de Liplap!” :lol:

hihi annemarie, melissa noemt een wipwap wittewat!!

we hebben net zooooo gelachen!!!

Tygo wil alles zelf doen he (natuurlijk)

en net na het eten vroegen we of hij een toetje wilde, vla.

Na het eerste kleine beetje wilde hij nog meer

en hij wilde het “ZELLUF” inschenken.

Dus ik zeg: dat mag pas als je vier bent… hoe oud ben je ookalweer?

En Mario doet er nog een schepje bovenop: ja, het staat hier ook op het pak: “deze vla mag pas worden ingeschonken vanaf 4 jaar”.

Ik: jij bent nog 2 jaar, toch, nog geen vier?

Tygo heel boos: “JARUG!!!”

:naughty: dat arme jochie zo zitten pesten; durven jullie wel, 2 volwassenen tegen een ventje van 2 turven hoog :naughty: schaam jullie!

:mrgreen:

doen wij ook graag hoor dat soort dingen.

Ik vroeg Ruben vanmiddag of hij er zin in had naar school te gaan (3 maart is het zover). Zegt ie:“daar moet ik even over nadenken” :shock: :lol:

tom vind letters aan het begin van een woord soms moeilijk om uit te spreken…

nu zijn we gepromoveerd…eerst wilde hij “kletsen” ( wat dus wat anders betekende :wink: ) en nu…nu is hij er bIJna :shifty:

nu wil hij …ku.tselen :shifty: :oops: :lol:

ik had laatst nieuwe kleren gekocht, vroeg wat hub ervan vond: sexy zegt hij.

Haal zaterdag met melissa nieuwe klerenvoor dr zegt ze: issa wil die, die is sekkie :slight_smile:

:mrgreen:

als ik aardappelen of iets zit te schillen snijden staat Luna altijd bij mij om te kijken of er wat te halen valt :lol:

vorige keer ook zat ik aardappelen te schillen pakt ze een schil wilt ze hem in d’r mond stoppen

dus ik ze tegen haar nee joh dat lusten wij niet maar sparky (de hond) wel :lol:

dus nu staat ze elke keer met aardappelen schillen de hond te voeren en bij elk stukje zegt ze parky lus ze wel :inlove:

Ik was Joost vanochtend aan het verschonen. Voelt ie tussen zijn beentjes en vraagt: “is Joostjes piemie he mama? Ik: ja schat is jouw piemie. Joost:” en zakje met balletjes he mama? Maar kan ik niet mee gooien he? "

Heb er de hele dag binnenpretjes om gehad… :lol:

oh heerlijk :mrgreen: :inlove:

toevallig hier ook zo’n lekkere: ik zat vanavond met Teun in bad, hij vraagt even terloops ‘mama geen piemel he?’

nee, mama niet. heeft papa wel een piemel?

waarop hij antwoord: oow, dat weet ik niet (en heeel bedenkelijk kijkt)…

terwijl hij dat toch echt wel weet!

even later komt papa nietsvermoedend de badkamer binnen, zegt Teun:

papa, doe je broek effuh uit! Ik moet kijke of jij een piemel hebt!!

haha, ik heb 'm nog nooit zo verbaasd zien kijken!! :mrgreen:

:lol:

We rijden op een 80 km weg en ik moet eigenlijk afremmen voor 2 drempels in de weg waar je maar 60 mag.

Maar eigenlijk “vergeet” mama dat altijd omdat het zo leuk is om er hard overheen te gaan (oops)

En na over de laatste drempel te zijn gevlogen met 2 gierende kinderen op de achterbank zegt Eva(2) : Nog een keer mama, nog een keer !!! Waarop mama zegt : Dat gaat niet Eva, de drempels zijn nu op.

Waarop Eva zegt : Dan moet je nieuwe kopen in de winkel !

Oh Dena wat een giller :lol: .

Haha, onze kleine meid kan heel goed kijken en horen, want zebra klinkt natuurlijk ook heel erg als…

STREEPPAARD :lol:

@Karin2 wrote:

We rijden op een 80 km weg en ik moet eigenlijk afremmen voor 2 drempels in de weg waar je maar 60 mag.

Maar eigenlijk “vergeet” mama dat altijd omdat het zo leuk is om er hard overheen te gaan (oops)

En na over de laatste drempel te zijn gevlogen met 2 gierende kinderen op de achterbank zegt Eva(2) : Nog een keer mama, nog een keer !!! Waarop mama zegt : Dat gaat niet Eva, de drempels zijn nu op.

Waarop Eva zegt : Dan moet je nieuwe kopen in de winkel !

ik zie dit dus helemaal voor me he

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Oja, ze is ook echt een heel goed zangeresje, met her en der wat eigen woorden:

Klein klein kleutertje, wat doe je in mijn HOOFD

hoop niet dat ze echt schizofreen is :mrgreen:

Ach, en heel lang was het enige dat ze op tv zag, de Telebubbies. Die noemt ze nu - net als de tv zelf - de Telewies!

hahaha nee niet te hopen, dat er een klein kleutertje in haar hoofd zit :mrgreen:

@dena wrote:

Ik was Joost vanochtend aan het verschonen. Voelt ie tussen zijn beentjes en vraagt: “is Joostjes piemie he mama? Ik: ja schat is jouw piemie. Joost:” en zakje met balletjes he mama? Maar kan ik niet mee gooien he? "

Heb er de hele dag binnenpretjes om gehad… :lol:

Hahaha die is echt leuk! :lol:

We hadden vanochtend een cd’tje geluisterd en toen kwam het volgende liedje ‘met de vingertjes met de vingertjes, met de platte platte handjes, met de vuistjes en met elle elle OOG OOG OOG’ compleet met d’r voorhoofd om d’r oogjes op tafel te doen. :mrgreen: