wij waren op vakantie in een vakantiepark
onderweg naar het speeltuintje komen Teun en opa een zwart jongetje tegen met een stepje. Het jongetje zit helemaal ingepakt in een donkerbruine jas, incl. capuchon. Je zag dus alleen z’n gezicht.
Teun: KIJK!!! OPA!!! EEN AAP!!
:oops:
Myrna en ik zien een luchtballon…
Ik vertel kijk die ballon en de mensen erin maken een ballonvaart…
Myrna: neeeee mama, een bootje vaart… :inlove: :mrgreen:
Heleen, hahaha, ook zo’n wijsneus :inlove: .
Teun, :lol: … heerlijk eerlijk :thumbup: .
Ziet, :mrgreen: … bijdehand, heerlijk zeg!
Saba met d’r babyflesjes en vraagt “mama, water in?”, waarop ik uitleg dat ik het te koud vind en dat ze verkouden wordt als ze nu met water gaat kliederen en dat dat even niet kan. Waarop ze zegt: “mama, kleeeeein beetje water in? Niet veel, mama. Kleeeeeeein beetje.”… Kun je toch geen néé meer tegen zeggen dan :inlove: .
:lol: :inlove:
ooit naar Tijgertje en Pooh gekeken??
als die speurneuzels een probleem moeten oplossen dan houden ze hun hoofd iets schuin… kijken ze erg bedenkelijk, tikken met hun wijsvinger op de zijkant van hun hoofd ( hun slaap) en zeggen “denk denk denk”
u raad het al :shifty:
Tom…wil je naar de speeltuin??
en daar gaat het hoofd, de ogen en het vingertje he :lol: :lol: :lol: :inlove:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lucas stond gisteren naar foto’s te kijken bij oma.
Ziet hij een foto van zichzelf toen ie vier maanden was.
Zegt ie: “Kindje??”
Zeg ik: “Dat is Lucas.”
Zegt hij: “Aaaah, Jucas e mooi”
Toont hij de volgende foto.
Zegt hij: “Pasje” = Staf
Zeg ik: “Neen dat is Renz.”
Zegt ie: “Sensje i huil” = Renzje is vuil.
Tja was een foto in sepia. :mrgreen: :mrgreen:
@Ilse81 wrote:
Tja was een foto in sepia.:lol: :thumbup: ! Hilarisch.
En Guusje, ook zo’n mooi verhaal. Ik zÃe het voor me :inlove: !
O wat een leuk topic!!!
Mag ik ook meedoen?
Vraag ik Lara of ze even iets wil doen, zegt ze “mama kanne wel, mama grote meid.” Op dezelfde toon waarop ik háár aanmoedig iets zelf te doen…
Nog mooier wordt het als ze papa complimenteert: “papa lukte! papa grote meid!” En dan met dat kontje erbij schudden zoals Dora doet als ze het liedje “het lukte” zingt :inlove: . Of als ze met papa meegaat als die plassen moet en dan blij verrast uitroept: “HEEJJ!!!”
Als haar favoriete nummer te zacht staat naar haar zin, brengt ze me de afstandbediening: “mama, pommepiep gróter maken.” En als ik dat dan doe en ik heb een beetje geluk, zegt ze zelfs nog “dankewel lieve mama” :inlove: :inlove:
De versprekinkjes zijn ook zo lief. Zo houdt Lara erg van klutselen, dan gaan we samen klippen en klakken… (voor wie hem niet vat, knutselen, knippen en plakken)
De enige meervoudsvorm die ze kent is die op een -s. Het is dus bloemes, poppes, snoepes en doekes.
:inlove: blijft leuk!
heerlijk, die Lara :inlove:
haha en Lucas en Tom :lol:
hier nog eentje, vers van de pers:
Teun kreeg net een koek van mij. Ik gaf hem die in z’n hand.
Zegtie zo:
dankjewel mama…en…ikkuh heb NOG een hand :mrgreen:
Hey wat een leuke toppic!!!
Was me nog niet eerder opgevallen :? :oops:
Ik vroeg mijn dochter gisteren “Ben jij een boefje?”
Ze kijkt me verontwaardig aan en zegt “Écht niet! Ikke meissie!!” :lol:
vanmiddag ging ik macaroni maken;… ik had alles op het aanrecht klaargelegd… zo ook een zakje met mix van knorrrrr… komt milan in de keuken en zegt: knorr, dat bjeekt zo lekke de week :mrgreen: :mrgreen:
Myrthe houdt erg van fantasiespelletjes. Zo stond ze laatst met oma voor het raam te kijken of ik al thuis kwam, toen ze heel serieus zei:
“Ik denk dat ik ziek word.
M’n rug doet pijn en hij kriebelt.
En ik dénk dat het ook een beetje bloedt” :lol:
@klavertje4 wrote:
vanmiddag ging ik macaroni maken;… ik had alles op het aanrecht klaargelegd… zo ook een zakje met mix van knorrrrr… komt milan in de keuken en zegt: knorr, dat bjeekt zo lekke de week :mrgreen: :mrgreen:
WHAHAHAHA
Deze moet ik natuurlijk even delen:
In de stad zie ik de Sint ergen op staan (Isabel is er heel erg mee bezig nu), dus ik vraag aan haar wie is dat? ze denkt heel lang na en zegt heel serieus:“kabouter plop” ha ha ha ik kwam niet meer bij.
Nog eentje: er is een kindje in de straat geboren en ik zei maandag tegen haar oh kijk wat leuk een jongetje geboren.
Mijn moeder zegt tegen haar vanmiddag oh kijk G heeft een broertje gekregen. zegt ze:“nee oma een jongetje”
Tyg ligt nu al een uur in bed:
“Hallokidokie!” :mrgreen:
:lol:
Maaike haalde ik vanmiddag uit bed en toen zei ik dat het regende.
Haar antwoord was: ‘Ja herfstweer.’
:o :inlove: :lol:
Heb ik nog NOOIT gezegd; dus waar ze dat dan weer vandaan halen :think: :mrgreen: .
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
haha die Maaike!!
oh ik geniet zo van al die heerlijke uitspraken hier, echt geweldig :inlove:
hier ook nog eentje:
ik vertelde Teun gisteren dat mama bijna jarig is. Zijn eerste reactie was: heee, ik was ook jarig!
en na een tijdje stilte kwam de tweede reactie (die ik wel heel knap vond trouwens :inlove: glim) : wordt je ook twee???
:lol: die is lief :inlove: .
Wij reden vorige week (om 10:00 uur 's ochtends) langs de McDonalds.
Zegt Lucas: heeej gaan we patatjes eten…?
Dus ik zei niets want dat ging hij misschien jengelen…
We rijden er voor bij hoor ik van de achterbank: ik denk het niet…
haha ik moest zo lachen. Fijn dat hij zelf het antwoord gaf…