en nu elke keer zwaaien voordat hij zijn fiets opstapt
:lol:
Hij neemt alles op het moment erg letterlijk! :lol:
ik ging mijn bureaublad veranderen.
jan was er bij en koos 1 uit.
je ziet dan natuurlijk alleen een klein plaatje.
de titel is thuis
jan ziet het in het groot en zegt; billen met een raampje !!!
Gerben zag laatst dat Henri een odol had… zegt hij: oh, papa, dat is niet goed… Ik lachen, vraag nog: oh nee? doet het zeer dan? Neuh hoor mama… :mrgreen: :mrgreen:
We hadden Gerben belooft dat als hij een grote slaap heeft gedan, dat hij dan morgenochtend naar schooltje(psz) mag. Komt hij 10 minuten later zijn bed uit… mama, het is ochtend… en dan lieverd? dan mag ik naar school… :mrgreen: Hartstikke donker buiten… geeft niet…
Of:
Mama, ik ben jarig. Oh ja? Ja, ik ben vier en dan mag ik naar de basisschool… (heb ik het met hem nog niet over gehad hoor! maar wat hij allemaal opvangt hier en daar…?)
Hij vind het ook geweldig hoor, op schooltje, gaat er graag heen, gelukkig maar.
:lol: die Jan heeft er oog voor! :lol:
Wat een ongeduldje die Gerben, maar lief hoor dat ie zo enthousiast over school is.
… (vraag verwijderd omdat ik het antwoord inmiddels heb vernomen)
Mijn oudste zoon is bezig met tijdsaanduidingen (dagen van de week, morgen, overmorgen enzo). De week na volgende week is bij hem overvolgendeweek.
we zitten aan tafel te eten, wendy vertelt andre wat we gedaan hebben de dag,
ze begint met de tuin, de boodschappen en gesopt
andre zegt alweer tante bianca heeft net alles schoongister wat nu gesopt?
wendy neeeee niet gesopt maar geshopt , bedoelt ze maar komt wer niet uit, die H niet haha,
ow zegt andre dus gewoon gewinkeld ? nee zegt wendy
ges(h)opt!!! ( met een boos gezicht) ik zeg toch in engelslands want das beter
Gerben maakt ook een onderscheidt… boodschapjes doen doe je volgens hem alleen in de supermarkt en die andere boodschappen doe je in de winkel…
:mrgreen:
Hij verbeterd jou nog als je het verkeerd zegt: nee, mam! in de winkel!!!
Mijn neefje wessel is 2 en zegt steeds hukelehu als hij bij opa en oma de kippen ziet. Nu kwam oma oppassen bij Wessel en zijn kleine broertje en zusje en had verse eitjes van de kippen meegenomen. Oma zegt tegen wessel, geef die maar aan mama… hij loopt naar zijn moeder, geeft de doos eitjes en zegt tegen zijn moeder, hier mama, hukelehuzen :mrgreen:
Leuk gevonden van Wessel :lol: !
jan heeft net samen met zijn heitie de koeien opgehaalt.
nu zijn ze samen aan het melken.
jan wilde ook zijn drinken in de melkput en had al gezegd wat voor drinken hij graag wilde.
gaat hier net de deur open;
mama waar blijft mijn bestelling !!!
:shifty:
@hedwich wrote:
mama waar blijft mijn bestelling !!!
Oooh, ziet hij je zo :lol: !
Eentje van een tijd geleden alweer: mijn oudste ligt tegen mijn schouder aan en zegt 'mama, je ruikt naar Lis!' :lol: . Ofwel zure melklucht = Lis!
Ik had gisteren de hondjes naar de trimster gebracht en dat duurt meestal wel een uur of 3 eer ze klaar is, doe ik ff snel een paar boodschappen, kom thuis, zegt Gerben: mama? waar zijn de hondjes? naar de kapper schat. oh. 10 minuten later, mama je moet de hondjes halen, ze zijn klaar
Dinsdag weer: je moet straks naar school: school? wat moet ik daar doen…? :mrgreen:
:mrgreen:
Hahaha!
Zitten we net liedjes te zingen voor die goede ouwe Sint en dan wel van Piet met zijn fiets.
Eindigd met:“en zei tegen de smid: ik geloof dat er in mijn achterband een pepernootje zit…” Gerben: he? Dat kan toch niet? :think:
Hahahahahahahahaha! Moest zo lachen dat Thijmen me weer raar aan zat te kijken, die snapt er toch helemaal niets van: zitten bij een schoen en dan nog zingen ook