prietpraat

Wat is een “wijfekoekje”??

:shock: :think:

geeeeen idee hahah

een roze glacekoek?

ik heb ook een leuke… als ik er aan denk lig ik nog in een deuk… mijn nichtje is net 2 jaar en praat al aardig goed voor haar leeftijd. Ze is ook vrij wijs… Ze was haar bedje uit geklommen en was bij mijn zwager in bed gekropen. mijn zwager slaapt echt naakt. Nu kijkt beppie onder het dekbed en ziet papa’s piemel… oooooh zegt ze papa piemel. maar doordat hij ligt ligt zijn bal :roll: nogal hoog… zegt ze och wat schattig papa heeft ook nog een kleine piemel :lol: :lol: :lol:

Op vakantie ook weer zo gelachen.

Er was een varieteeact op de camping, de dames (sommigen waren volgens mij meer “dames” dan echte dames als je me begrijpt)

kwamen in volle schmink langs.

Zegt Milou: “he mama, kijk die lelijke mevrouwen hebben wel veel schmink”.

Kei hard zodat het hele terras het hoorde.

ik lag in een deuk!

mijn dochtertje van bijna 3 heeft de waterpokken gehad en de pukkeltjes zijn nu net weg. Ze tilt haar shirtje op en zegt tegen de man van onze oppas:“kijk mijn pukkels zijn allemaal weg”. Zegt hij: “nee hoor, daar zitten er nog wel twee” en wijst naar haar tepeltjes. Zegt ze:“neehee (met twents accent) dat zijn mijn borsels, dommerd”.

:mrgreen:

jan gooit soms woorden in een zin dat ik iets heb van huh?

waar heb je dat nu weer vandaan;

mama ik heb alleen deze 2 nachten last van nachtmerries onderwijl (!!) ik dat niet wil

een vriendinnetje van jan, had aangeboren staar.

inmioddels geopereerd, en ze heeft nu kunstlenzen op haar ogen ( de eigen lenzen zijn verwijderd)

ik leg dit aan jan uit, omdat hij dan weet waarom hij geen zand ed naar/op haar mag gooien.

zegt jan de volgende dag; als ik wakker word zijn mijn voorlapjes wel goed

voorlapjes? is dat zijn benaming voor lenzen? grappig dat ie dat zo ziet, het zijn ook eigenlijk lapjes

ik kan jullie dit niet onthouden, toen ik het hoorde heb ik echt in een deuk gelegen:mijn vader zei altijd totoverdetoofpeertjes en hij bedoelde rood kokende stoofpeertjes… nou ik kwam niet meer bij hahahahahahahah :lol:

:mrgreen:

da’s een mond vol :lol:

Ik leerde mijn zoons vanmiddag een appel te eten door af te happen en vertelde dat als je een pit in de grond stopt, er dan een appelboom uitgroeit. Mijn oudste ging daarna naar buiten en kwam boos terug: jij hebt gejokt, mama! er kwam helemaal geen appelboom uit!

Arvid laatst mij zijn oma in de bieb, zij wilde een kinderboek lenen en vroeg of het op haar kaart kon. Vrouw van de bieb vertelde dat kinderen ook wel lid konden worden. Antwoordt mijn schoonmoeder, ‘nou het is mijn kleinzoon en die heeft al een abbonnement’ Zegt Arvid… “Ik ben je kleinzoon NIET, ik ben je GROOTzoon”

Wij waren dit weekend op visite en daar stond de Leeuwenkoning aan. In die film wordt een liedje gezongen: hakuna matata. Sam heeft de hele film aandachtig gekeken. Op de weg naar huis zat hij in zijn autostoeltje te zingen: de koe is mijjn mama!!!

whaaaaaaaaaahahhaha

dat je het maar even weet hahaha

:lol: een grootzoon en een koe als mama :lol:

Ruben was gister even alleen beneden…Ik was met de was bezig en hoorde hem niet rommelen…(dan spookt hij meestal wat uit)

Ik roep naar beneden:“Ruben wat doe je?”

Ruben;“Ik ben NIET een snoepje aan het stelen!”

Toen was ik dus heel snel beneden! En idd hij zat te snoepen… :mrgreen:

whaaaaaaaaaaahahahhahahaha

Moet je dan boos worden of lachen :lol: :lol: :lol: ?

Ruben heeft een nieuwe fiets gekregen voor zijn verjaardag…

Het is een 16 inch…moet ie dus echt als een jongen opstappen…

Hij weet het even niet hoe dat moet en staat naast zijn fiets…

Ik:“Je moet je been erover zwaaien”.

Ruben begint naar mij te zwaaien, stapt vervolgens op de fiets en rijd weg… :roll: :mrgreen: