prietpraat

:lol:

“Hee”, zei Jelle vanmiddag toen hij naast de tuintafel stond, “ik ben een liter groter dan de tafel.” :inlove:

:lol:

Oh, ik kan bijna meepraten met al die heerlijke uitspraken. Niels begint nu ook steeds meer en meer te babbelen.

Afgelopen week heb ik 2 keer in een deuk gelegen.

De eerste keer: Hij was druk in zichzelf aan het babbelen, waar het over ging…Joost mag het weten, veel bla bla bla en opeens, heel duidelijk: “zeker weten”.

De tweede keer vraag ik iets aan hem, geen idee meer wat, geeft ie als antwoord: “ja baas” geweeeeeldig!! :inlove:

haha wat een uitspraken weer!! Anja, goed dat niels al goed weet wie de baas is…héél belangrijk :wink:

Maro had laatst oma aan de telefoon. vraagt oma “wat ben je aan het doen?” zeg Maro “met jou aan het spreken…natuurijk!!” :doh: oma! :lol:

chloe kwam vorige week naar me toe: “Mama, Kolie (zo noemt ze zichzelf) vogel in oor!” en toen ik vroeg of ie een naam had zei ze “ja, Kip” hahaha Ze had een piepje in haar oor, en dacht dat er een vogeltje inzat hahaha Tien minuutjes daarna kwam ze me vertellen dat het vogeltje weer gevlogen was…

hee Dewel, ik zie dat jouw dochtertje 1 dag scheelt met mijn zoontje :mrgreen:

bijna groot feest dus!!

Ruben stond net weer te stunten…

Ik zeg; Ruben kijk je uit?

Ruben; Waarnaar? :roll:

:roll: :roll: :roll:

:lol: :lol: :lol:

leuk he die peuterpraat.

Jaaaaaaaaaaaa idd, bijna groot feest! We houden 3 feestjes eigenlijk

1 bij kdv, 1 voor de opa’s en oma’s en tantes en ooms en dan nog voor alle kindjes in de vriendenkring! Chloe roept al heel de tijd Jarig! Kolie kadootjes!!! al tee jaar!

hahahahahahahahhaahhaha ik heb er wel enorme zin in! :lol:

Sara maakt voor elke verjaardag (opa, oma, papa, mama etc.) een mooie tekening. Toen ik haar vorige week vroeg wat voor cadeau ze wilde voor haar verjaardag antwoordde ze dan ook: tekening!

En van opa en oma vraagt ze een geheim…

Een geheim…dat is een mooi cadeau! :inlove:

ik zat spel te doen op computer (zuma)

zegt jan;

gaat niet goed he mama

ik weet wat het probleem is

je schiet niet snel genoeg

haha! Wat lekker bijdehand! :lol:

Ruben is even voor mij aan de schoonmaak…

Met zijn knuffeltje neemt hij de tafel af…

Als hij wegloopt hoor ik hem mopperen; Wat een zootje is het hier! :roll:

Even later spreekt hij mij erop aan dat ik er een zootje van heb gemaakt… :roll:

Wan wie zal hij dat nou hebben? :mrgreen:

Ik vraag aan mijn oudste van 4 of hij een kinderboekje van de grond wil opruimen. Onder luid gesteun en gekreun en gemopper ‘ik heb 2 vissen in mijn buik hoor’ raapt ie 'm op en realiseer ik me hoe ik moet overkomen bij mijn kinderen :oops: .

:lol: :lol:

Wat kunnen ze je toch een spiegel voorhouden he?

Jelle was vanmiddag erg moe en een kleine aanleiding was genoeg om een vreselijke huilbui te doen laten ontstaan.

Luid snikkend zei hij: “Ik wil naar papa, want ik vind hem de liefste van de hele familie!”

Ik heb Jelle toen Henk maar even laten opbellen… :roll:

da’s wel heel lief van jou !!!

Heel erg leuk die peuterpraat !!!

Mijn peuter is 2 en half en we gingen papa van de trein halen. Naast het station staan van die kluisjes voor fietsen en wat zegt hij :

Allemaal wasmachines !!!

:dance: :wink:

Greetz,

Deetje