prietpraat

Mijn Joris is dan wel een grote kleuter (wordt in de zomer 7), hij heeft toch ook erg leuke uitspraken :inlove:

Ik zei:“Ooo, Joris, ik hou van jou!” Waarop zijn antwoord was:“Máma, ben jij zo’n slijmbal!” :mrgreen:

hahahahha

Ahahaha…lekker bijdehand!!!

Thom was gisteren tv aan het kijken (K3) en toen zei hij ineens dat hij vlindertjes in zijn buik had… :roll: Dat hoorde hij natuurlijk 1 van die meiden zeggen.

Vervolgens komt bij dezelfde dvd van K3 (in Wonderland geloof ik) Peter Paddestoel langs en die zegt iets van jongedames tegen K3. Zegt Thom heel verontwaardigd " Dat zijn geen jongens en ook geen dames maar meisjes!!" :inlove:

Kijk Thom heeft het vrouwelijk geslacht helemaal door!

Leuk dat jongens op een gegeven moment in een ‘ontkenningsfase’ komen he Marije? :wink:

Jelle wil me soms geen kus meer geven als ik hem naar school breng :frowning:

Sta ik daar met al mijn moedergevoel… :wink:

Hahaha!

Maar ondertussen wil Joor als niemand het hoort best wel met mji trouwen :inlove: dat mag mijn vriend dan trouwens wél horen, want dan wordt ie lekker jaloers, aldus mijn lieve zoon! :lol:

Ik ben hier trouwens nog lang neit bij met lezen, maar bescheur me wel om al die heerlijke peuter/kleuterpraat!

Liefs, Marije

Ja leuk he…zeker als je terug gaat lezen naar oude berichtjes van jezelf die geplaatst zijn. Dan pas zie je hoe snel je vergeet…

Haha…ja, wat ze af en toe allemaal zeggen, dan denk ik echt waar haalt hij het toch vandaan???

Kennis van mij heeft een zoontje (was toen 3) dat toen de l niet kon zeggen. Hij vond eten in de openlucht erg leuk, Mama, wanneer gaan we weer picklikken? Wij helemaal dubbel, wát heb je zondag gedaan schatje? Gepicklikt!

Oja, moeder op school met dochter van ook 3, genant moment in de Bart Smit. Ze zou met haar dochter naar de spelotheek gaan maar moest eerst even een verjaardagscadeautje kopen bij de speelgoedwinkel. Dochter, die in plaats van de p een t zegt (poes is toes) roept na een tijdje door de winkel: Mama, gaan we nú stelen? Moeder heeft heel droog geantwoord: Nee, straks lieverd…

:lol: :lol:

zo werd er mij gevraagd, toen ik zwanger was;

(meid was 6)

als de baby komt wil je dat met een snee of uit je k*t?

:shock: :shock:

de moeder van het kind, die er naast stond, keek eerder zo :oops:

Kan ik me wel iets bij voorstellen!!! :shock:

En dan kijken ze er nog zo leuk onschuldig bij ook he :mrgreen:

jan heeft last van nare dromen, dan heeft hij een nachtherrie :inlove:

Hahaha heb ook wat meegemaakt vandaag…ik pas vandaag op me neefje van 4 en hij vroeg me om een snoepje (had ik nog niet moest nog ff boodschappen doen) hij ziet een schaaltje met keel snoepjes…dus ik zeg nee Mike dat zijn geen gewone snoepjes deze snoepjes zijn heel heet!

Waarop hij dan zegt: ow dan blaas ik toch even … :smiley: :lol: :smiley: :mrgreen:

ik kwam niet meer bij …ga hem om half 12 ophalen van kdv mij benieuwen wat ik nou weer meemaak lol :mrgreen:

:lol:

haha! idd leuk om uitspraken terug te lezen!

Ruben hangt tegenwoordig zijn jas op de stakstok…

En als hij met papa naar de gamma gaat krijgt hij altijd een blablon…

Laatst bracht ik Ruben op bed…hij wilde niet slapen en zei; ik voel me niets niet fit…

Ik; wat scheelt eraan dan?

Ruben; “ik heb last van zuurbranden”. :shock:

Van wie zou hij dat nou hebben?

:roll:

Cheyenne zat zo lief op de bank dus ik zeg tegen mn man,wat is ze toch schattig he…

zegt Cheyenne ja mama ik ben wel schattig,jij niet :shock: :mrgreen: